Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2008 18:11 - Полупрофесионалисти
Автор: drugi Категория: Бизнес   
Прочетен: 751 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.12.2008 22:02


Тъй като недовиждам, а не е здравословно да се спортува с лупи на очите, реших да си направя коледен подарък и да си купя очила за спорт. Идеята ми е, че ще могат да ми стоят на носа и ако ме удари топка в лицето, няма да бъда под угрозата, натрошени стъкълца да ми предизвикат дискомофрт. Може би сте виждали някои спортисти (баскетболисти от NBA, футболистът Едгар Давидс и др.) да ги носят по време на мач.
Тъй като не бях сигурен дали е често разпространен артикул, отидох в най-хубавата и лъскава оптика в града.
Там обясних на усмихнатата продавачка, какво точно искам, но ..... може би го казах на някакъв неразбираем език. Момичето първо ми показа очилата за плуване, след това ми обърна внимание на някакви модели слънчеви очила, на които може да се монтират стъкла с диоптър (но не са нечупливи). Накрая, си избрах от единия каталог някакъв модел ... защитна маска, която била изпробвана на удари и на която очевидно можело да се монтират стъкла с диоптри. 
Само че ... продавачката първо не можа да намери телефона на фирмата, която издавала каталога. Наложи се да звъни на някой друг, който пък да й го каже. Когато все пак се свърза, се оказа, че каталогът не е на тези, с които говори, а на друга фирма и като за капак реши да си почука лафче с дамата от другата страна на жицата, като успя да съобщи, че се е върнала от майчинство, че има момченце и т.н.
Всичко това е прекрасно, но..... 
1. Аз отидох в оптиката не за да ми губят времето с глупости, а за да си поръчам очила.
2. Очаквах, че като съм отишъл в лъскав и модерен могазин, ще срещн а професионализъм, ще ме разберат какво точно искам и ще могат да ми предложат различни опции.
3. Нямам никакво желание да присъствам на женски разговор, в който се обсъждат какви ли не въпроси, само не и този, който ме вълнува. 

Чудя се, след като обслужването е на такова ужасно ниво, какви ли заплати им плащат. Аз лично, ако бях собственик на оптиката, подобни служители нямаше да се задържат повече от един ден и със сигурност, нямаше да съм мотивиран да им плащам повече от минималната работа заплата.

Бизнесът печели от оборот. Оборотът се прави от доволни клиенти. А клиентите са доволни ако има добро обслужване. 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2083998
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол