От първата ми разходка до Англия, имах "Водафон 810". Тъй като нямаше кой да ми го разкодира в Пловдив, реших да си опитам късмета по време на второто ходене до Острова. И за да не се излагам, прочетох в страицата на "Водафон" какво и как трябва да направя.
Сериозно подкован, влязох в офис на мобилния оператор и казах на усмихнатия sales manager, че бих искал да разкодирам телефона, който съм закупил по-рано.
- Няма проблеми, сър, трябва само да платите 20 лири. (Това не беше вярно, съгласно обявеното в сайта, телефон, който е закупен преди повече от 6 месеца, се разкодира без пари, но тъй като не ми се спореше, а и не му разбирах много, се съгласих).
Човекът, чукна нещо в компютъра и каза, че ме чака след 72 часа, за да ми даде кода......
Тръгнах си и не се върнах.
Преди два дни от офиса на "Мобилтел", си купих "Сони-Ериксон". Оказа се, че телефонът е кодиран, но по съвет на Божо, се обадих на *88 и попитах дали може да бъде разкодиран. "Няма проблем", каза учтивият глас отсреща и ме прехвърли към техниците. След 2 минути телефонът беше готов.
По този показател на обслужването "Мобилтел" сериозно изпевариха британския си събрат и за пореден път спечелиха уважението ми.
Мобилтел предлага обединен продукт на Ci...
Мобилтел смърди на нечестни пари