Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2012 23:09 - Цитросепт; Валя Ахчиева ... кой и защо ... (и колко)
Автор: drugi Категория: Бизнес   
Прочетен: 6082 Коментари: 7 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Нали знаете, че най-гледаната телевизия не я гледам. Няма пак да пиша защо, то се знае. Преди малко, обаче, се възмутих и от БНТ-то.
Валя Ахчиева беше "наметнала" зоровската  мантия и беше тръгнала на война в нечия полза (според нея, може би, в наша ... на потребителите ...).
Този път "справедливият" й взор беше фокусиран върху "Цитросепт"-а. Продуктът бил вреден...Имало не знам си каква си съставка, която бил диагностицирана в не знам си каква лаборатория.
Първо ще кажа, после ще питам.
От повече от пет години постоянно и неспирно ползвам "цитросепт". Още в самото начало забелязах колко добре действа при всякакви простудни заболявания. Изпил съм грандиозни количества, като в моментите, в които бях болен, вземах слонски дози. Абсолютно всеки случай, след като го приемах, чувствах почти внезапно подобрение. Никога и по никакъв повод не съм усещал каквото и да било негативно въздействие върху себе си. А, както казах, дозите ми не са малки, а в много случаи са направо огромни.
Както можете да си представите, приемането на цитросепт, ми е спестило стотици (може би хиляди) левове за антибиотици. 
Само че сега бойната Ахчиева със замах го зачеркна. Защото в някаква опаковка, купена от незнайно коя аптека. отворена незнайно от кого и тествана от незнайно каква лаборатория, бил открит някакъв проблемен продукт.
Направиха ми сериозно впечатление няколко неща:
По принцип при подобно "журналистическо" "разследване" информацията относно това кой е продуктът се представя деликатно и внимателно. В нашия случай беше директно - без никакво притеснение, че може да бъде осъдена ако случайно не е права.
Валя Ахчиева беше усмихната, направо лъчезарно грееща. Явно много щастлива от факта, че в аптечната мрежа има опасен продукт (който редуцира ползването на скъпи антибиотици).
Никой не каза дали са направили контролна проба - дали са купили същия продукт и от други аптеки да тестат дали опасната съставка я има и там... (почти съм сигурен, че ако го бяха направили, щяха да се похвалят, изтквайки колко са професионални).

Резултатът е:
Без никакво притеснение Ахчиева се постара да унищожи един доказано действащ продукт.
Беше щастлива, че го е направила и видимо не се притесняваше, че някой интензивен ползвател като мен може да се е натровил.
В случая не се спази нормлната журналистическа практика да се запази дискретност кой е продуктът, докато не се докаже със сигурност, че е негоден. Т.е. беше направено всичко той моментално да бъде изличен.
И, аз като човек, който го пие интензивно повече от 5 години питам:
Кой (
освен Валя Ахчиева, която ... получава ... заплата за репортажи) има изгода от това един доказано добър продукт, който пести пари от скъпи антибиотици да изчезне от пазара?

Не чакам отговор. Не ме интересува. Аз си знам, че никой няма да ми го даде. А много хора като мен няма да е странно ако се очаква да започнат да инвестират повече пари в скъпи и не толкова здравословни лекарствени продукти ...
Ех .... каква усмивка има тази Валя Ахчиева, дето с моите данъци й се плаща заплатата ... И дето хич не се притесни, че аз, който плащам данъци за нейната заплата може и да съм се натровил от "опасния" продукт ...



Гласувай:
7



1. chavdar01 - ПРОДУКТА НЕ ГО КОМЕНТИРАМ,ЗАЩОТО НЕ ГО ПОЗНАВАМ!
12.07.2012 13:51
НО В.АХЧИЕВА Е ЕДНА ЖУРНАЛИСТИЧЕСКА К..ВА!
И ЗА ПАРИ ПРАВИ ВСИЧКО!
НО МИСЛЯ ЧЕ ЗАВОДА И В ПЕРНИК НЯМА ДА ТРЪГНЕ!
МНОГО СЕ Е САМОЗАБРАВИЛА!?
цитирай
2. mglena - Допълнение
17.07.2012 23:35
http://citrosept.bg/news/2012/07/11/press+release+BG/
Използвайте само оригиналния циросепт!
цитирай
3. dolsineq - Аз също го ползвам, препоръча ми го ...
17.07.2012 23:39
Аз също го ползвам, препоръча ми го братовчедка – акушерка с опит.
цитирай
4. анонимен - за отровата цитросепт
18.07.2012 11:12
Аз съм от хората които тази така наречена хранителна добавка доведе до болница. На 36 години, млад и здрав човек, за 3 дни стигнах до интензивното в бърза помощ.
НЕ СИ ПРАВЕТЕ ЕКСПЕРИМЕНТИ
цитирай
5. анонимен - Какво се случи?
29.07.2012 09:09
Защо стигна до болница? Какво се случи? Да не би да си го вземал, без да го разредиш?
цитирай
6. анонимен - xseBbTveAB
01.11.2012 17:17
4mwvfK <a href="http://coaquxlkkwqx.com/">coaquxlkkwqx</a>, [url=http://pzgulbitoohu.com/]pzgulbitoohu[/url], [link=http://uptuqoeijnob.com/]uptuqoeijnob[/link], http://yygoirnafrjf.com/
цитирай
7. анонимен - RsEsfrouvINAiPetLy
02.11.2012 07:55
TabFx6 <a href="http://tvkiprpverqh.com/">tvkiprpverqh</a>, [url=http://aprayjgtouvc.com/]aprayjgtouvc[/url], [link=http://zgaitclkfnhn.com/]zgaitclkfnhn[/link], http://fpueguxevbjf.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2093087
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол