Постинг
14.09.2012 18:01 -
За Памела Андерсън, нейният хонорар, болните и ТВ рейтингът
От известно време на там из "фейса" прехвърча един колаж, който пита защо не дадем хонорара на Памела Андерсън за участието и във "Vip Brother" на болните деца (май някъде мярнах и някакви журналистически есета по темата). Хубаво звучащ въпорс, но смешен, и то много.
Не можем да дадем хонорара на силиконката на никой, поради елементарната причина, че парите не са наши, ами на този дето дава хонорара. И както е известно, живеем в условията на капитализъм и пазарно стопанство, където всеки сам решава за какво точно да си похарчи авоарите.
Подобна инициатива (за натиск определени пари да бъдат дадени на болни деца) би имала смисъл само и единствено ако парите, които са й ги приготвили, са наши (да речем от данъци). И ние да искаме нашите пари да се ползават за определени цели. Само че, както посочихме, парите не са наши (на тези, дето разпространяване и четем колажа) а на друг и този друг вече е решил на кого и за какво ще ги дава.
Разсъждавайки върху темата за благородните каузи, стигнах и до друга тема за анализ - кой печели от това. В никакъв случай няма да отвхърля като абсурд тезата, че тази кампания е "активно мероприятие" на Нова ТВ за популяризиране на "Брадъра". Преди да видя колажа, аз лично не знаех, че Памела Андердсън ще вее силикон от нашия ефир. Но с всичките тези фейсбикунициативи се просветих. И вероятно не съм само аз така. И вероятно част от тези, които са разбрали като мен - по случайност, ще инвестират част живота си (медийна популярност=>висок рейтинг=>скъпи реклами) в гледането на нашенския и вносния силикон...
Т.е. чрез омразата "брадъра" спечели популярност. "Няма лоша реклама", както казваше някакъв мъдрец.
Така че ако ако идеята на "Нова" да радва мъжкото БГ око не Ви допада (защото много хора сигурно нямат нищо против), по-разумно е да спрете да засипвате стените на приятелите си с оня безсмислен колаж. По този начин (чрез бездействието си) ще редуцирате темпът на растеж на популярността на предаването, а оттам и приходите на "Нова" от реклама.
Не можем да дадем хонорара на силиконката на никой, поради елементарната причина, че парите не са наши, ами на този дето дава хонорара. И както е известно, живеем в условията на капитализъм и пазарно стопанство, където всеки сам решава за какво точно да си похарчи авоарите.
Подобна инициатива (за натиск определени пари да бъдат дадени на болни деца) би имала смисъл само и единствено ако парите, които са й ги приготвили, са наши (да речем от данъци). И ние да искаме нашите пари да се ползават за определени цели. Само че, както посочихме, парите не са наши (на тези, дето разпространяване и четем колажа) а на друг и този друг вече е решил на кого и за какво ще ги дава.
Разсъждавайки върху темата за благородните каузи, стигнах и до друга тема за анализ - кой печели от това. В никакъв случай няма да отвхърля като абсурд тезата, че тази кампания е "активно мероприятие" на Нова ТВ за популяризиране на "Брадъра". Преди да видя колажа, аз лично не знаех, че Памела Андердсън ще вее силикон от нашия ефир. Но с всичките тези фейсбикунициативи се просветих. И вероятно не съм само аз така. И вероятно част от тези, които са разбрали като мен - по случайност, ще инвестират част живота си (медийна популярност=>висок рейтинг=>скъпи реклами) в гледането на нашенския и вносния силикон...
Т.е. чрез омразата "брадъра" спечели популярност. "Няма лоша реклама", както казваше някакъв мъдрец.
Така че ако ако идеята на "Нова" да радва мъжкото БГ око не Ви допада (защото много хора сигурно нямат нищо против), по-разумно е да спрете да засипвате стените на приятелите си с оня безсмислен колаж. По този начин (чрез бездействието си) ще редуцирате темпът на растеж на популярността на предаването, а оттам и приходите на "Нова" от реклама.
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене