Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2012 20:14 - Гледайте си БТВ, щом Ви харесва
Автор: drugi Категория: Бизнес   
Прочетен: 5168 Коментари: 4 Гласове:
5

Последна промяна: 31.12.2012 20:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Както много пъти съм казвал, аз тая телевизия не я гледам. Хич не ми е притрябвало нещастието, което ни продават заедно с рекламите си.  
И не я гледам.

Днес обаче отидох на гости на Наско и докато "прещракваше" през каналите, попадна на БТВ и се задържа там около 45 секунди. И само това кратко време беше достатъчно, за да ми се догади от тях.
Даваха репортаж от някакво врачнско семейство - как се готвят за Нова година. И какъв беше надписът? "Как посрещат Нова година в най-бедната част на Европа".
Браво! Много интелигентно, нали? Страхотно послание за Нова година!!! Сигурен съм, че ако се напънат, по-голяма глупост няма да могат да измислят.
И после викат защо българинът бил нещастен. Как защо? Аз пък се чудя как един човек може да е щастлив, при положение, че само с ей такива екскременти (лайна) му пълнят под и надсъзнанието.

Да оставим на страна, че не е и вярно! Враца може и да е най-бедния регион от европексия съюз (не съм убеден, че е вярно), но не е най-бедния регион в Европа. Аз съм бил в Македония, Албания, Черна гора, Босна и Херцеговина, Сърбия, Румъния и мога да Ви кажа как изглежда един наистина беден регион. Не съм бил в Молдова, Беларус, Приднестровие, Украина, ама съм чувал интересни неща за там. И почти съм сигурен, че във всичките тези държави хората не са толкова неастни, защото не ги облъчват толкова много с "щастие".

Хич няма да се учудя ако неразбирателствата между БТВ
 и "Булсатком" се отразят положително на настроението на българина.



Гласувай:
5



1. zabylgarite - БТВ Е СВИНСКА КОЧИНА
31.12.2012 23:09
РЕВАХА И ПЛАКАХА ЗА ИМОТИТЕ НА БАНДИТА В КАТУНИЦА,А МОМЧЕТАТА БЯХА ВЕЧЕ МЪРТВИ.........
Дано скоро да ги закрият
Неслучайно вече не искат Булсатком да ги излъчват.
цитирай
2. maora - бойкот на БТВ
01.01.2013 13:17
Абе нека да не ги гледаме тия идиоти пък да ги видим какво ще правят. Ние можем без тях ама те не могат без зрители. Сто процента съм сигурен че искат да изместят Булсаткома и да му вземат честотите и сега правят номера. Увеличили три пъти таксите за каналите си. Мисля че може да се вярва на Булсаткома за тая информация. БТВ твърят че Булсаткома криели клиенти. Аз не знам как става това - нали дават при плащане касов бон и апаратите са свързани с НАП. Ако пак става тогава какъв е смисъла от НАП да изкат онлайн връзка с апаратите. Да го духат.....няма да ги гледам
цитирай
3. lostov - Битиви е всъщност
02.01.2013 13:27
Bullshit TV ;)

Не случайно са най-мразената телвеизия. И хората все повече започват да се усещат... поне тези, които им пука и които мислят...
цитирай
4. tomov8 - Освен че са пълни некадърници, са и ...
04.01.2013 14:40
Освен че са пълни некадърници, са и слуги на властта и пералня на Гергов.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2093659
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол