Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2014 19:36 - Ето ги липсите в здравеопазването
Автор: drugi Категория: Бизнес   
Прочетен: 1896 Коментари: 4 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Изчезналите пари за здраве са присвоени от нагли мародери, които не се свенят да крадат от парите за здраве
Пример:
В началото на бременноста, съпругата ми имаше известни проблеми. Наблюдаващият я лекар я прати в частната клиника, с която имаше договор. Там й сложиха инжекция и я пратиха да си почива вкъщи. Като изрично я помолиха да не излиза много. Причината в това беше, че на медицинския документ пишеше, че е приета за няколко дни на стационарно лечение. Т.е. използвайки проблем, който очевидно не беше сериозен, от клиниката (която има договор с НЗОК), намериха начин как да всмучат едни пари, твърдейки, че състоянието на жена ми е по-зле.
Когато дойде денят на щастливото събитие в нашето семейство, аз отидох да се разплатя с тази клиника (предварително знаех цената). Срещу парите, които дадох, ми връчиха не фактура с касова бележка, а договор за дарение в полза на абсолютно неизвестно юридичесо лице с нестопанска цел. Като бонус ме подведоха да си взема гамаглобулин от тях. Казаха ми, че от тях ще ми излезе най-евтино -  200 лева, а на свободна продажба се оказа, че струва почти три пъти по-малко. Но за това не се сърдя, те ме излъгаха, аз бях тъп и не проверих. Въпросът е, че за ампулата не ми издадоха документ. И след като им направих забележка, ми връчиха приходен касов ордер за ... "медицинска услуга".
Сигурен съм че всички тези пари, за които разказах по-горе не са били осчетоводени надлежно.
Сигурен съм, че НЗОК е платила в допълнение още пари, както за "стационарното лечение", така и за раждането.
И това от едно-единствено раждане.
Хайде сега, умножете това по броя на ражданията в тази клиника (почти съм сигурен, че повечето са по същата схема). След това си представете колко клиники има в страната и си направете сметка ако само 30% от тях смучат от НЗОК по тоя начин, колко грешни пари отиват не за здраве, а за Бентлита...

Затова няма пари в Касата. Защото това, което плащаме, се излива неправомерно в бездънните джобове на всякакви нагли усмивки от съвременната аристокрация.

Ако им се наложи да върнат откраднатото с лихвите ... знаете ли какво ще стане с бюджета на НЗОК?!?



Гласувай:
12



1. injir - Крадат, та крадат...
14.07.2014 02:40
Крадат, та крадат...
цитирай
2. larryone - А защо платихте?
14.07.2014 07:51
А защо платихте?
цитирай
3. drugi - Тогава мис е стори добра идея
14.07.2014 10:06
Ако новороденото ви дете и жена ви са в тази болница, Вие ще проявите ли смелост да махате с пръст и да опонирате? Защото се каза, че аз не съм толкова силен психически.
цитирай
4. vistalon - струва ми се
14.07.2014 13:07
броя на здравите в държавата рязко намалява.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2091682
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол