Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2008 11:41 - Казармата
Автор: drugi Категория: Други   
Прочетен: 1711 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 01.12.2008 10:52


"Не искам да ходя в казармата, защото там само ще ми загубят една година от живота."
Това беше едно най-разпространените изказвания за казармата, по времето когато тя беше задължителна. Винаги съм подозирал, че има още нещо, което се крие зад този прагматичен възглед и затова съм водил много разговори с неговите почитатели. Както може да се предположи, те са ентусиазирани и готови да те смажат с убедителните си пледоарии (аргументите на които поразително си приличат и май имат един и същи източник).
"Е да де, ама една жена, когато забременее и ражда губи повече от една година, това значи ли, че жените трябва да спрат да раждат, за да не си губят времето?" питам аз и бивам уведомен, че явно не ги разбирам тези неща, казармата била загуба на време и толкова.
Когато обаче съм в заядливо настроение, моля разбиращите да ме просветят, за да мога и аз да си отворя очите и да съзра истината и обикновено от дума на дума се стига до там, че тези, които не искат да си губят времето всъщност умират от страх и трова е реалната причина да говорят против казармата. Всеки има право да се страхува, но не разбирам защо след като някой го е страх, не си признае, а се опитва да се прави едновременно на мъж и на умник.


Тагове:   Казармата,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - 1. Нямаш право да избираш вместо ...
01.12.2008 10:34
1. Нямаш право да избираш вместо другите
2. Тоя пост е прекалено неадеквате, след като вече 2 години няма казарма, ама ти си пиши като искаш :)
Живко
цитирай
2. drugi - :)
01.12.2008 10:45
Здрасти Живко, радвам се да те "видя" виртуално. :)
Може би не съм се изразил правилно. Аз не избирам вместо другите, аз просто коментирам нещо, което ми е направило впечатление.
Колкото до адекватността, вярно е, че наистина от 2 години казармата не е задължителна, но това не пречи на някои хора да продължават с едновремешните коментари. Така че след като те не са адекватни (по твоя критерий), не мисля, че можеш да обвиниш моя милост в липса на адекватност само защото съм си позволил да изразя мнение. :)
цитирай
3. анонимен - Ясно е, че нещо те е провокирало С...
01.12.2008 11:25
Ясно е, че нещо те е провокирало Станиславчо, но аз чета при теб пост за казармата, а не другите, за това смятам, че е супер неадекватно. Позицията ти "про" казармата е добре известна, ама нея вече я няма и толкова :) за добро или за добро :)
Като тук е момента ако искаш да споделиш някоя казармена история :)
цитирай
4. drugi - Естествено
01.12.2008 11:30
Естествено, че ме е провокирало, аз непровокирани неща рядко правя. :)
Казармена история ще споделя, когато имам муза ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2090463
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол