Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2009 22:14 - Страхотната професия
Автор: drugi Категория: Други   
Прочетен: 1645 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 22.01.2009 22:25


Когато някой, който ме е питал какво работя, научи отговора, винаги ме поглежда одобрително и казва, че това е страхотна професия.
Вероятно в очите на хората е така. Аз също си харесвам занаята, но не мога да не призная, че отвреме-навреме натоварването ми идва в повечко и не е необичайно ако си задам въпроса "а какво е страхотна професия". Трудно е да се намери еднозначе н отговор на този въпрос, но може да се нахвърлят някои щрихи: работата ти е интересна и ти доставя удоволствие; хората, с които работиш са усмихнати и те не ти създават проблеми; натовареността не е огромна; получваш добри доходи и т.н.
Та.... днес отидох да се подстрижа. Приветливият младеж, който очевидно си харесва работата и я върши с удоволствие, ме посрещна усмихнат, подстрига ме за 4 минути, без да влага никакви нерви и негативни емоции и получи за това 5 лв. Доколкото можах да преценя, не страдаше от липса на посещения в салона.

И ... ? В крайна сметка коя е страхотната професия?

(В никакъв случай не завиждам или гледам лошо на фризьорите. Просто предлагам един различен поглед).


Тагове:   професия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wwwivi - :))) Потвърждение на
22.01.2009 22:22
"Чуждото магаре е КОН"
цитирай
2. анонимен - Драго-Да не си жиголо за домашни любимци?
24.01.2009 00:07
Аз пък съм на друго мнение. Нерядко се размива стойността на труда, който полагаме, тъй не се цени по своята същност. Дано да е краткосрочно явление.
цитирай
3. анонимен - Гошо от Бул-96
24.01.2009 23:11
Ето нещо и от мен свързанос професията. То не е точно за перфектната професия, а точно обратното - ако смяташ че твоята професия и работа е най-гадна. Та така, ако смяташ, че ти работиш най-нещастната и неблагодарна работа в момента направи следното: като се прибираш към вкъщи след поредния ужасен работен ден, отбий се в някоя аптека и си купи анален термометър на Johnson&Johnson - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!!! След това като се прибереш вкъщи, отвори опаковката на термотетъра и извади листовката с упътването за използване. След всичките препоръки и упътвания как да ползваш термометъра ще намериш следното: "Every rectal thermometer made by Johnson and Johnson is personally tested."...
Така сега се замисли дали е приятно да работиш в качествения контрол на Johnson&Johnson и да стоиш надупен по цял ден и да ти пъхат термометри в задника...
Това е от мен - до четвъртък.
Гошо
цитирай
4. constantina - Работата на фризьора
28.01.2009 07:29
да не забравяме е тясно свързана с имиджа - леле хубави български думи, а този бранш е от изключителна важност. Да не говорим колко артистизъм и творчество, умения са необходими, за да станеш добър фризьор. Също така добрият фризьор трябва да умее да те развесели, да те изслуша, когато имаш проблеми и ти се говори - също като бармана - дори да ти даде подходящ съвет, когато се налага. Или да ти даде телефона на друг свой клиент, който е точно такъв специалист, от какъвто се нуждаеш в момента. Виж как към image maker, се добави необходимостта от problem solver, и психо-терапевт - събрани все в един човек. Как да не плащаш скъпо и прескъпо за неговия труд.
Constantina
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2093004
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол