Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2009 15:20 - Нечовешкото приложение на правото. Срам ме е
Автор: drugi Категория: Други   
Прочетен: 1086 Коментари: 1 Гласове:
0



Радвам се, че завърших право. Преподавателите в университета и учебниците ми отвориха очите за доста неща и сега много по-лесно успявам да помагам на хора, които са в трудност. Старая се и да не обвинявам излишно колегите адвокати, които защитават грешни (според мен) каузи. (Изключвам от това число адвокатите, които правят всякакви кални номера, граничещи с престъпление, само и само да угодят на клиента си и да вземат парите).  Все пак всеки има право да защитава позицията си.

Случилото се в Асеновград обаче, леко ме отврати от професията ми. 
Не мога да си представя как в правова европейска държава служителите на закона могат да допуснат да се случи нещо толкова отвратително.
Не искам да оправдавам бащата на децата. Допускам възможността да е провокирал донякъде и се е радвал на получилия се "сеир". Не мога обаче да преглътна сълзите в детските очи. Писъците им, че ги отделят от човека, който обичат и опитите им да се върнат при него. А тези, които сътвориха спектакъла, твърдят, че спазват и упражняват закона.

Това ли е правото? Това ли е законът? Да вземеш насила детето от баща му и бащата от детето му?
Казва ли законът, че човешкото трябва да се стъпче и унищожи? Не се ли правят законите така, че да запазват, съхраняват и поощряват човешкото у хората?

Срам ме е от тези, които упражниха така нечовешки правото в Асеновград.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. constantina - това не може
30.05.2009 16:48
да бъде право!!! В момента, в който правото упражни и минимално насилие спрямо дете, вече е криво. Трябваше да има поне един читав социаленм работник, който да се погрижи за безболезненото отвеждане на децата - ако майката е толкова права да се грижи за тях. Може би прекалявам с филмите, но в един такъв спор - не трябва ли да се назначи настойник за децата, който да се грижи за ТЕХНИЯ интерес, независимо от прават и претенциите на бащата и майката. След като тия двама възрастни не могат да се разберат по цивилизован начин - кой и с каква смелост ще остави в ръцете на единия малоумен звяр - сори за грубия израз, ама и той ми се вижда неизчерпателен - грижата за децата? Умът ми не го побира!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2092522
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол