Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2009 23:18 - Джулай морнинг
Автор: drugi Категория: Други   
Прочетен: 3066 Коментари: 11 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Никога не съм можеш да си обясня треската, която обхваща голяма част от младежите в навечерието на 1 юли. Чудят се как да си освободят деня, търсят транспорт, правят приготовления и всичко това - за да се напият като .... да подскачат като ..... и да гледат изгрева на слънцето.
Допускам, че в тази традиция може да има и някакъв изключително сериозен смисъл, който моето късогледство ми пречи да видя и затова досега съм се въздържал да изразя възмущението си от това безсмислие (за мен).
Но трагедията, която се случи преди няколко дни, ме извади от състояниоето ми на толератно мълчание.

За едно младо момче джулай морнинг беше краят на живота. За едно семейство това е най-черният ден. И за какво е всичко това......
Помислете за майката на това момче, която рони сълзи на гроба на преждевременно отишлия си син. Помислете за болката в сърцето на бащата, който мълчаливо крачи след ковчега на сина си. Толкова ли е ценен, джулая, че да се плаща толкова висока цена.
Бъдете себе си. Не се опитвайте да търсите самоувереност в изкуствено създадени и интересно звучащи приказки. Радоста на близките ни, че сме сред тях струва много повече от безпаметния и безсмислен запой край морския бряг.

Бог да го прости!



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. drakulla - Честно да си призная
02.07.2009 23:22
и аз недоумявам - за тях другите изгреви не са ли специални и красиви и неповторими?
цитирай
2. drugi - точен въпрос
02.07.2009 23:24
Поздравления
цитирай
3. meow - хм
02.07.2009 23:30
Със същия успех можеше да му падне и саксия на главата.. Инциденти се случват навсякъде. А Джулаят има 'идея'.. макар и на мен да ми е малко недоизяснена.

А за изгревите.. защо посрещането на 1 юли да говори за недооценяване на другите изгреви? :)
цитирай
4. drugi - А защо
02.07.2009 23:38
Защо трябва да се радваме само на първоюлския изгрев и защо трябва да демонстрираме радостта си, като се напиваме като животни.
цитирай
5. thedarkangel1977 - за едни първоюлския изгрев е символ ...
03.07.2009 11:40
за едни първоюлския изгрев е символ на свободата... четох това в един пост, в който се обясняваше за идеята на джулая
за други - началото на лятото
за трети - повод да се напият до ранни зори...
а за четвърти като мен - е нищо... просто еднанощ между 30 юни и 1 юли
цитирай
6. kass - 2. drugi
03.07.2009 12:00
Няма как да разбираш джулая...Днес той е съвсем друг и безмислен дори и за мен, която съм ходила в годините, в които той действително беше протест срещу тоталитарната тогава власт, днес е някаква традиция, дори не и традиция, не знам точно какво е. Сигурно ти е трудно да си представиш каво е да не можеш да си купиш каквато музика си искаш или някой да те осъди заради виц...Но да не се отплесвам, смисълът бе главно в това да можем да посрещнем слънцето на
свободата и в нашите географски ширини. Е, дочакахме го...Сега хората се събират, но без да имат идея защо и какво ги обединява в тази сбирка. Гледат на джулая като на купон и въпросите ти са съвсем основателни, защото дори няма протест или политеческа идея в него, няма нищо, освен носталгия...
цитирай
7. drugi - имам идея, но ...
03.07.2009 12:38
Kass, за съжаление не съм толкова млад и добре помня времената, когато властта ти дишаше във врата и хората измисляха какви ли не начини да изразят несъгласието си. Изпитвал съм това отношение и на гърба си.
Но не мога да приема безпаметните запои и освинвания, които придружават джулая.
цитирай
8. kass - drugi
03.07.2009 13:03
Но това е сега, според мен няма нито едно хипи поне по идеология на джулая днес. Аз бях шестнадесет годишна когато отидох за първи път и имаше шепа народ. По онези години момчетата имаха по-дълги коси от моите и бяха тормозени в училище заради това. Дори не сме разбирали, че сме протестирали, просто искахме да бъдем такива, каквито сме и да ни оставят намира. Днес като се съберем тумба приятели често си казваме:
"Добре, че комунизма си отиде, защото май всички щяхме да лежим по затворите". Просто по нашето тийнеджърство юздите малко се бяха поотпуснали и ние имахме възможността да си позволим да бъдем малко или много непокорни на системата...
Колкото до освинванията за тях не е нужен джулая и аз също не ги разбирам, пиянстването е като мода и самоцел едва ли не, която ще гарантира купона. Тъпо е най-вече това, че няма смисъл да правиш нещо, ако после няма да помниш нищо...
цитирай
9. анонимен - защо тинейджърите пощръкляват да ходят на Джулай???!!
30.06.2010 22:03
и какво означава той за тях? ясно е, че ние сме вече от старите, дали сме ходили или не преди,... но тогава имаше някакъв смисъл. Сега е едно опасно освинване и не знам кой си пуска там децата.
А те се надлъгват само кой къде ще ходи, как са го "пуснали" и т.н.
Иначе да се посрещне един определен изгрев, с истински приятели, с които споделяш общи неща - това е хубаво. но те сякаш просто искат да са "в купона" ...
цитирай
10. kasnaprolet9999 - Начинът на посрещането на този п...
01.07.2010 12:09
Начинът на посрещането на този празник е и въпрос на възпитание, не е нужно непременно да си на морският бряг и да се напиваш. Това, което носим в себе си като заряд се изразява в начина по който възприемаме света около нас.
цитирай
11. анонимен - Митко
03.07.2010 20:25
Джилая е най-безсмисления празник. Празник на всички безхаберници и алкохолици, пропаднали хора без какъвто и да е стимул за развитие и живот. Тъпоа е да си търсиш поводи да се напиеш. Поне да си пият без да търсят празници като Джулай морнинг, Септембер морнинг и др. Престъпление е в 8 сутринта да си пиян, вонящ на мизерия, без 2 лева в джоба, безработен и безхаберен. Нормален човек не би отишъл там, защо ли? Ами нормалните хора са на работа по това време.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2092726
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол