Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2012 12:42 - Гладен на сит не вярва
Автор: drugi Категория: Други   
Прочетен: 2026 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 24.12.2012 21:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Гладният мрази сития, за това, че има пари. Гладният не се интересува колко е работил ситият, за да може да е сит. Гладният не иска да работи толкова. Той иска да вземе всичко на сития и да го смачка в калта. И после когато самият той стане сит започва да мрази повече от всичко гладните, защото знае, че те не искат да работят, за да се заситят, а както е направил той - да му прережат гърлото и да му изсмучат кръвта. 

Не искам да упрекна никой в нужда. Покон пред всички, които с честен труд изкарват прехраната си и успяват да запазят своето човешко достойнство. И аз съм бил в тази позиция. Благодаря на Бог, че ми е дал шанс. Благодаря му, че ми е дал мъдростта да прозра този шанс и сръчността и търпението да го използвам.
Аз се опитвам да помагам. Но много хора използват помощта ми, след това се изплюват на съветите ми и после ме сочат с пръст и ми казват "Забрави откъде тръгна... Сит на гладен не вярва". Както искате. След като Вие не вярвате на нищо освен на това, че Ви е природна даденост да изконсумирате помощта, която съм изработил с труд и после да ме плюете, не виждам защо трябва да Ви вярвам аз. Елементарна справедливост. 
Бъдете спокойни. Няма да Ви искам лихви за дадената и изплюскана помощ...




Гласувай:
4



1. rokset - Усещам обида и недоволство.
24.12.2012 13:14
Ще предам мисълта на един дзен наставник.Тя е странна за нас.
- Благодарен трябва да е този ,който дава.
Помисли по това.
За нас е странно,но е така.Ако разбереш мисълта ,а не голото твърдение,няма да те интересува мнението и неблагодарноста на хората.
цитирай
2. troia - Никога
24.12.2012 18:50
не съжалявай за доброто, което си направил. Съжалявай тези, които не са го оценили, защото те винаги се чувстват нещастни, а от това по-голямо наказание няма.
Весели презници!
цитирай
3. zabavnata - Обидата тежи, но...
24.12.2012 19:41
"Няма ненаказано добро!". Все пак ти стискам виртуално ръката за всичко, което си направил и вярвам, че ако сега можеше да избираш пак би постъпил по същия начин.
ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2091788
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол