Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2013 10:27 - Много моля да се държите възпитано, когато искате съдействие!
Автор: drugi Категория: Други   
Прочетен: 1561 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Много често се случва разни хора да ми се обаждат с молба да им съдействам с нещо (да помоля този или онзи - лекар, зъболекар, архитект, счетоводител и т.н. - да им свърши някаква работа). Само че в огромен % от случаите след като аз съм се обадил и убедил този някой да съдейства, човекът, който ме е молил за съдействие, казва "Не се занимавай. Аз се оправих".
Ок, хубаво, ама това, че ти си се оправил, не променя факта, че аз съм ангажирал други хора и че после трябва да се обаждам и да се червя, като им обяснявам, че това, което е било толкова важно, май е отпаднало!?! Т.е. да "си гърмя сребърните патрони", както казва един велик за мен човек.

Затова апелирам. Ако искате някакво съдействие от мен, бъдете така добри да се въздържате от алтернативни разрешения. Ако пък държите да се подсигурите, не ме включвайте като част от подсигуровката си. Съвсем категорично заявявам, че не желая да се чувствам неудобно заради човек, на който съм се опитал да помогна и който всъщност няма нищо против да ме поставя в подобна ситуация.



Гласувай:
4



1. pcelata - Добър ден от мен.
30.01.2013 13:28
Чуството което изпитвате,съвсем не ми е чуждо.Знаете ли,какво ми казаха един ден;-престани да се доверяваш на всеки срещнат. Един вид,научаваме хората,че могат да разчитат на нас.Може би,трябва да сме по-твърди.Макар,че е късно затова.Поздрав.
цитирай
2. troia - Съгласна съм
01.02.2013 20:31
с теб. И на мен ми се е случвало същото, но няма смисъл от тази публикация тук. Кажи го на хората, които наистина те познават.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2091620
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол