Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2008 13:48 - Кристал
Автор: drugi Категория: Хоби   
Прочетен: 1998 Коментари: 1 Гласове:
0



Когато подписвах договора за екскурзията до Прага, забелязах, че ще спим в тризвездния хотел Кристал.

Ако проверите в интернет, ще видите, че това е хубав, добре обзаведен тризвезден хотел, намиращ се на много удобно място, подходящ както за почивка, така и семинари и симпозиуми.

Действителността е малко по-различна.

Хотелът се намира в северозападната част на града недалеч (но не и съвсем близо) до летището на Прага.

Външно не впечатлява особено – типична социалистическа архитектура. Фоайето и рецепцията също не изглеждат зле.

Но ... персоналът говори английски, колкото да каже колко струва билета за градския транспорт; достъп до интернет има от един компютър, на който ти трябва поне минута да му разучиш клавиатурата, а за услугата се плаща едно евро на 10 минути;

„Обзавеждането” в стаите също беше „на ниво”. Телевизор нямаше, но за хората, които искаха да следят новините, имаше радио:
image

Аз обаче не събрах смелост да го използвам – все пак беше антика, а те трябва да се пазят. J

 

Банята също имаше една особеност, която ме озадачи: Въпреки че е мокро помещение, имаше открит контакт. Не претендирам да разбирам много от електичество, но това за мен е предпоставка най-малкото за късо съединение:

image 

В пакета на екскурзията имаше включена закуска. Както се оказа, бяхме на шведска маса, която правеше впечатление с .....еднообразие: хляб, масло, кафе (вероятно трета преварка), кашкавал и някакъв салам, който предизвикваше обриви.

Моята препоръка тук е, при възможност хотел „Кристал” да се заобикаля отдалеч.

 

 

 



Тагове:   Кристал,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. анонимен - аз ако бях щях да пиша оплакване. . .
21.08.2008 15:48
аз ако бях щях да пиша оплакване...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2091741
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол