Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2008 18:06 - Денят на КАТ
Автор: drugi Категория: Хоби   
Прочетен: 942 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.10.2008 20:57


Пътувам си аз по безкрайните пътища на Родината и тъй като съм доста изморен, въпреки приключение с радара на органите на КАТ, съм си облегнал главата на ръката, която пък съм облегнал на стъклото и изведнъж........ полицейска палка.
- Добър вечер, пътна полиция, документите за проверка.
- Заповядайте.
- Благодаря. Защо говорите по мобилния телефон без устройство "свободни ръце".
- Всъщност, не говорех по телефона, а дори да говорех ако погледнете на дясното ми ухо и ще забележите, че съм с устройство "свободни ръце", което освен всичко друго, работи едновременно с два телефона и струва 140 лв.
- Сигурен съм, че говорихте по телефон, без устройство "свободни ръце".
- ОК, пишете ми акта, ще напиша възраженията, че притежавам въпросното устройство и ... после в съда ще го покажа.
- Вземай си документите и се махай!!!

Окрилен от поредната случка продължa
вам нататък. Два км преди да се прибера - полицейска палка....
- Добър вечер, пътна полиция, документите за проверка.
- Заповядайте.
- Благодаря. Моля, отворете да проверим оборудването на колата.
(Скоро бях носил алкохол в багажника и малко от него се беше разлял).
- А! Тук мирише на джибри! Ти да не си пил?
- Не, в събота имах рожден ден - виж ЕГН на книжката. Носих алкохола за купона в багажника и явно се е разлял.
- Абе, я да видим дрегера какво ще каже........
Резултатът е "0"
- Заповядайте документите и приятна вечер!
- Благодаря.

След тази случка много се надява
м да видя още някакъв пост на КАТ.
Решил съм  да спра и да им кажа "Здравейте, да не би да се движих с привишена скорост? А говорих ли по тeлефона? Дайте да видим как е оборудването на колата. А дрегера какво ще каже?"

Само че нямаше повече постове на КАТ по пътя.




Тагове:   КАТ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2092780
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол