Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2012 21:17 - Какво ме интересува сексуалната ориентация
Автор: drugi Категория: Хоби   
Прочетен: 1589 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
От няколко седмици често виждам ей това послание:
image
Не мога да си обясня защо хората, когато са на работа трябва да си демонстрират сексуалната ориентация... Какво ме интересува кой е хомосексуален и кой е хетеросекусален. На работа отиваш, за да работиш, а не да обясняваш с кой пол харесваш да правиш секс. 
Наистина имам чувството, че започват да се втеляват вече. Ако мога да вярвам на жълтите вестници, имам усещането, че доста от много успелите в кариерата са хомосексуалисти. Т.е. абсурдно е да се мисли, че някой им пречи или ги дискриминира заради сексуалната им ориентация.
Ако този постер е направен в тяхна защита, значи някой пилее пари за глупости, тъй като дискриминация срещу тях НЯМА.
Ако пък е направен в защита на хетеросескуалните, значи пак някой пилее пари за глупости. Сигурно пръст има мафията на правячите на стратегии и билбордове ...
Както казах и по-горе, на работа се ходи, за да се работи, а не за да обясняваш с кого обичаш или искаш да правиш секс; каква музика слушаш; от кой отбор си ...
Много ми е любопитно кой е финансирал това мероприятие, защото ако е държавно, много ще се разсърдя, че парите ми (от данъци) се дават за глупости. А ако някой частник е дал пари, да е жив и здрав. Имал бол пари, дал.


Тагове:   дискриминация,


Гласувай:
5



1. drugi - Благодаря ти
12.05.2012 21:27
Аз съм толерантен към всичко, освен към простотията и тарикатщината.
В конкретния случай не съм против. Просто съм учуден.
цитирай
2. анонимен - Ами...
22.06.2012 14:40
Надявай се, че частник ще даде пари за такъв билборд....усукали са пари от някой евро фонд или най-вероятно държавни пари/разбирай наши/...то за колко подобни тъпи реклами по ТВ се сещам, и са все с такива пари....България, кво да прайш...много им пука, че сме се били възмущавали....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2092506
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол