Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2012 11:39 - Разговори за "лични" проблеми
Автор: drugi Категория: Хоби   
Прочетен: 1458 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
- Здравей, имам много сериозен проблем? Можеш ли да ми отделиш пет минути? Имам нужда от помощ.
- Разбира се. В какво се състои в проблемът?
- Ами една моя приятелка живее с едно момче. Ама той е отвратителен, а тя е страхотен човек. Само че от няколко дни, той и прави проблеми .....
         (тук вече не издържах и много се ядосах)
- Виж какво. Ако ТИ лично имаш сериозен проблем, с удоволствие ще ти помогна. Но някаква твоя приятелка, която аз не познавам .... и сега да губиш своето време и моето с това, че тя имала някакъв проблем, който и двамата сме наясно, че е личен .... Моля те да не продължаваш, за да не се налага да вдигаме звука до над 70 децибела!!!
- Ама моля те. Аз й казах, че имам много добър адвокат. Свестен и човечен, който може да й помогне, защото ми е добър приятел ....
- И защо си я излъгала?
- Стига, де! Ти винаги си бил страхотен човек и си помагал на приятелите, а тя има наистина сериозен проблем с това момче...
- Виж, аз наистина съм страхотен човек и помагам на приятелите, НО тази дама не ми е приятел. И, както вече ти споменах, не виждам защо трябва да губиш моето и твоето време затова, че не е наясно със себе си. В държавата има достатъчно правоохранителни органи. АКо я притесняват, нека да подаде оплакване, ще й помогнат.
- Ннно... тя ми е много добра приятелка. Като й помогнеш, все едно помагаш на мен.
- Съжалявам, че трябва да бъда толкова диркетен, но философията ти е грешна! За мен лично тази дама е просто член на обществото. Ако искаш да говорим нещо, свързано с теб, няма проблеми. Но ако темата е само за тази дама, разговорът приключи.
- МНОГО СИ ГАДЕН!

Хората са интересно нещо. Ако искат да са вървежни и готини, много обичат да разказват вицове за адвокати. А ако искат да са важни, много обичат да занимават приятелите си адвокати с пълни глупости, а после обясняват на всички, че адвокат не било професия, а диагноза ... 


Тагове:   адвокати,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Колега много сте ядосан )))
03.07.2012 15:26
Абе тия дни да не пускат нещо във въздуха , че хората се държат като идиоти?
И мен снощи и днес ме изкарват от кожата ми и виках по телефона....
цитирай
2. troia - :))))))))))
03.07.2012 20:44
Хората не са идиоти, а просто искат да им свършите работа без пари!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2092541
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол