Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2013 22:31 - Хайде стига сте ревали за пари. Проблемът, че няма е Ваш!
Автор: drugi Категория: Хоби   
Прочетен: 3149 Коментари: 6 Гласове:
2

Последна промяна: 19.02.2013 22:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Няма пари за майчински, няма пари за пенсии (има пари за Белене), няма пари за нищо!!! И Правителството е виновно.
Да, ама НЕ! Виновни сте всички Вие, защото се правите на андрешковци и шушумигате, гледате как да не платите, а ако Ви хванат, се скъсвате да плюете държавата. 
 
Ако спрете да ходите за болничен, когато сте здрави (и така да точите здравната и социалната система);
Ако спрете да се чудите как да излъжете ТЕЛК, за да вземате още някой и друг лев;
Ако започнете да си искате касовите бележки по магазините;
Ако спрете да купувате цигари без бандерол;
И ако спрете да скатавате, ами започнете да работите, като хората
Тогава нещата с парите в държавата ще изглеждат по различен начин.

А сега, като си "вземете" болничен, не чукнете касова бележка и запалите цигара без бандерол, Вие практически вземате парите от джобовете на болните, пенсионерите и майките, които са в майчинство.



Гласувай:
4



1. larryone - така е
20.02.2013 07:38
Абсолютно точно написано.
цитирай
2. mileidi46 - От такива дървени философи като теб сме на това дередже...
23.02.2013 23:48
Ами аз получавам 115 лв пенсия..И обясни ми как се живее с нея,ако не търся евентуално...друг начин,да се ,,снабдявам" с цигари..пък дори и да ги откажа?????
Не ми дадоха,,по-голяма"пенсия,защото цял живот щата ми е бил 120 лв!!!
Аз ли съм виновна или...системата??
Да се работи като хората???КЪДЕ????Ела във Видин и се опитай да си намериш работа умнико..и тогава давай акъл и съди хората..
Дъщеря ми работи във ВИК -инкасатор..и получава 350 лв заплата,снаха ми работеше в общината ..за 250 лв заплата...(съкратиха я)
Ти в коя държава живееш??
Не съди от твоята кула,ами се поинформирай за цялата ситуация в страната...
А малката ми дъщеря,ноември месец ходи на Канарските острови(за щастие тя е омъжена за италианец) и ми донесе стек цигари,,Ева",които аз пуша, и знаеш ли колко струва там един стек ,,наши " цигари??
15 евро..значи 1,50 евро за кутия!!И те не бяха БЕЗ бандерол???
А колко ми я продават тук ..на родна земя????
Я си направи една равносметка,икономисте..
няма пари за народа...а те станаха милиардери...Я се стегни и не приказвай глупости ...защото е тъжно..и трагично.
Ако народа е,,Андрешко,то всички други са БИРНИЦИ..
цитирай
3. drugi - Забрави да бъдеш честна докрай
24.02.2013 09:22
И се опита да се направиш на жертва, без да споменеш за останалите си доходи и да кажеш и другите неща, които услужливо пропусна.
цитирай
4. mileidi46 - ?!?!
24.02.2013 19:41
Пропуснала съм услужливо какво??!!Моите доходи??Нали ти казах!!!
115 лв пенсия!! С тези ,,доходи" съм осъдена да живея тук!! И мислиш ,че съм единствената жертва...И не аз съм темата ..а народа,а ти си си позволил да го обвиняваш..Не обвинявай,а го защитавай!!
Аз къде живея и защо..няма нищо общо с темата ти..
цитирай
5. zlokuche - От говедоподобен андрешкоиден ...
25.02.2013 04:40
От говедоподобен андрешкоиден лумпенпролетариат очакваш разумни действия и човешко поведение. Завиждам ти на оптимизма.
цитирай
6. drugi - Пропуските
25.02.2013 11:47
Тъй като (въпреки че съм габровец) сериозно се съмнявам, че със 115 лева пенсия могат да се посрещнат насъщни нужди, се зачудих от кой доход полащаш на интернет доставчика си...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2084066
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол