Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2014 22:21 - Проблемите на арменското общество в България
Автор: drugi Категория: Хоби   
Прочетен: 1178 Коментари: 0 Гласове:
12

Последна промяна: 04.07.2014 22:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Такива НЯМА! И няма защото арменците в България са достойни членове на обществото. Работят, плащат данъци, не се опитват умишлено да дразнят никого. Затова са уважавани и ценени. 
Именно арменската общност е доказателство, че в България всички, които спазват законите, са уважавани и никой не ги дели от останалите. Те са доказателство, че проблем с малцинствата в българското общество няма. Българското общество уважава всички свои членове независимо от тяхната етническа, сексуална, религиозна и т.н. принадлежност. Всички освен тези, които поругават законите, не уважават обществото и брутално натрапват вулгарни концепции в очите на останали. Но тези наглеци отново не се делят на малцинства и мнозинства. Всички те независимо от своята принадлежност имат презрението на обществото, защото не са заслужили друго.

Според мен, истинската дискриминация на угнетените се провежда от псевдохуманни организации и БХК. В стремежа си да защитават пречещите на нормалното функциониране на обществото, те обричат най-слабите членове на обществото на безнадеждност.

Реших да пиша за арменците след разговор с един човек, който пише научен труд на тема "проблеми на малцинствата в България". Тъй като личното ми убеждение е, че такива проблеми, основани на малцинствена принадлежност няма, аз го питах за кои малцинства пише. "За всички", отговори ми той.
И като го питах какви са изследванията му за арменците, се почеса, преглътна смутено и ми каза "ами за тях не съм писал и няма да пиша".
Така и не ми каза защо ги игнорира...
Не ми каза, но аз знам. Защото той опитва да изобрети проблеми там, където няма.
А арменският пирон в ковчега на лъжата е болезнен. 


Горд съм, че съм част от общество, в които живеят достойни членове като арменците.



Гласувай:
12



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2084207
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол