Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2015 13:16 - Животът в Матрицата
Автор: drugi Категория: Хоби   
Прочетен: 2194 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.08.2015 13:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
1999 година... помните ли "Матрицата", Нео, Тринити, любов, Оракула, Морфей, агент Смит, куршуми, скокове, екшън и ... една идея, която докосна съзнанието на много хора с въпроса "Ами ако е истина"?
Ако е истина, че живеем в един свят, а съзнанието ни е в измислен?
И то си е така. Дори и да не не се намираме в безкрайните полета на машините и да не спим.
Може да сме будни, но съзнанието ни е упоено и живее в света, който му е проектиран и нарисуван от съвременните жреци - медиите и PR-a.
Независимо от здравата логика и очевдАдната истина, всеки от нас си има своите конспиративни "филми", в които вярва и критиката срещу които го наранява повече от най-жестоката лична обида.
Няма да се спирам на масони, илюминати, розенкройцери, рептили, кемптрейлс и т.н. изтъркани теми. Дайте да погледнем в нещо тривиално.
Например в пътен възел "Диамант" на Белокопитово; например в това, че "Македонците ни мразят"
Без да съм виждал въпросния възел, вчера и аз самият загубих прилично количество минути да обсъждам въпросния. Обсъждах го с хора, които също не са го виждали. И как само обсъждахме ... дискусии, извителни реплики, аргументи, това кръстовище в Лондон, оня пътен възел нам си къде си. Направо като зомбирани. Нещо стана и част от хората изведнъж изпитаха нужда да бъдат специалисти и да плюят, а другите (щото ни е толкова акъла) решихме, че може и да не сме специалисти, ама трябва да защитаваме... Абсолютно безсмислено се пропиля огромна клавиатурна енергия, която достигна до моето съзнание с ответния въпрос "Добре, де... ако не е зле, защо всички хора го плюят"...
Въпросът ми го зададе човек, с който заедно и поотделно се опитваме да водим борбата за оцеляване на българщината в Македония.
"А защо всички в България си мислят, че в Македония ни мразят, въпреки че ти сам много добре знаеш, че не е истина", питах го аз и ... прогледнах.
Ние живеем, мислим, дискутираме, горим ... по сценария, който ни задават медиите, троловете и изобщо производителите на "опорни точки", както стана модерно да се наричат. Независимо каква е истината, всеки от нас вярва в тази "точка", която е докоснала съзнанието му:
Аз съм сигурен, че "Белокопитово" е лошо (макар да не съм бил там).
Аз смятам, че има антибоитици в киселото мляко (макар да няма как да заквасиш мляко с антибиотици).
Аз съм убеден, че македонците ни мразят (макар никога да не съм бил в Македония и никога да не съм говорил с местни хора).
Аз знам. Знам това, което ми казват; вярвам ревностно в манипулацията и по-скоро ще загубя нещо скъпо за себе си, отколкото да позволя на логиката ми да отправи поглед към мистификацията, която са ме убедили, че е смисъл на живота ми...
Всички сме в едно глобално село. Село "Матрцата"...
А кметовете на Матрицата се грижат за това ние да вярваме в това, което смятат за истина, а не да сме толкова глупави, че да вярваме на очите, ушите и логиката си.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2092929
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол