Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2008 23:38 - Внимание, КАТ
Автор: drugi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1747 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 21.10.2008 16:13


Не понасям КАТ, защото: 
Днес, докато се прибирах от командировка, се бях замислил и ... изведнъж видях  пред себе си палката на любимите катаджии. Погледнах към скоростомера и тъй като се движих с 60 (10 километра над ограничението), си помислих, че става въпрос за рутинна проверка. Свалих стъклото и видях в страничното огледало как пълният униформен чичко се набира.
- Добър вечер, пътна полиция, дайте документите и елате да видите с колко се движите.
Знаех с колко се движа, а и тази припряност ми се стори странна, усетих, че има нещо гнило:
- Ето Ви документите. А с колко се движа? 
- С 80.
Ядосах се и му обясних, че: 1. В колата имам GPS устройство, което мери скоростта с точност една десета от километъра; 2. Скоростта ми е 60 км. в час; 3 Тези 80 мк/ч са на някой друг и се опитват да ми ги лепнат.
Чичката ми направи строга забележка, пита ме дали го обвинявам, че ми се подиграва и после ме попита как не ме е срам да се движа с такава скорост в населено място.
Тук вече избеснях и му казах, че след като мисли, че е прав, нека да ми напише акта, а аз ще си напиша възраженията, които вече му казах. Освен това си погледнах часовника, за да знам колко е часът и да предотвратя евентуален опит да ми пишат по-ранен час (явно скоростта беше наистина на друг).
Полицаят видимо се смути и започна да ми обяснява, че не съм прав и т.н. Пререкавахме се половин час и накрая му казах
- Хайде, пиши проклетия акт, да си запиша възраженията и да си ходя, че ме чака път!
Той обаче, неочаквано за мен, каза:
- Виждам, че си възпитано момче и ще те пусна, ама не си прав. Какво работиш, между другото?
- Адвокат съм.

Не знам дали наистина бях възпитано момче, но моят съвет към всички е: ако сте прави, да не оставяте катаджиите да ви се качват на главата. А ако настояват, че сте нарушили правилата, въпреки че не сте, опишете какво чувствате в акта и споделете впечатленията си, че може би Ви искат подарък.
Това ще ги накара да бъдат по-възпитани.



Тагове:   внимание,   КАТ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valsodar - Хм, нарушил си му съня на катаджията
20.10.2008 23:46
Сега цяла седмица ще го е яд ! :)))
цитирай
2. kardamom - уви..така е..
21.10.2008 08:26
онзи ден ме спряха.. защото съм карала с 10 км. повече от разрешеното...
въпреки, че ми се струва че си карах точно с колкото трябваше...
и уви.. не се разправях... направо си поискаха пари за кафе.. и ме пуснаха...
без акт..!!!!
но другият път ще се разправям...
браво на теб!
поздрави!
цитирай
3. анонимен - Това, че е развален GPS ти,
21.10.2008 10:04
не те освобождава от плащане на глоби!
цитирай
4. drugi - Не е
21.10.2008 13:42
GPS--ът ми не е развален. Глоби плащам само ако съм виновен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2092582
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол