Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2011 13:07 - Яне Янев и истината
Автор: drugi Категория: Политика   
Прочетен: 821 Коментари: 0 Гласове:
1



Докато сърфирах из новинарските сайтове попаднах на тази изключително интересна за мен новина. Г-н Янев се засегнал, защото новинарката си позволила да направи внушение, че партийният лидер бил съпричастен към хвърляне на димки ...
Не ми е най-симпатичната водеща г-жа Салич, но в случая истината е на нейна страна.
Много добре си спомням случая. Бях още студент. НС на СДС имаше някакво мероприятие в Синдикалния дом на културата в Пловдив и по едно време отнякъде започна да излиза дим, който провали мероприятието. Помня, че тогава по вестниците и по другите медии казаха изрично, че г-н Янев бил поел отговорността за това безобразие. Даже го бяха прибрали в ареста в Пловдив.
Нямам никакъв спомен (а тогава следях казуса, защото ми беше интересен) Яне Янев да е излязъл в публичното пространство и в типичния си стил да я обявил, че някой се опитва да му съботира партията.

За тези, които не вярват, не помнят или по някакъв начин се съмняват с написаното, прилагам линкове към три статии, където горното е описано:
Статия 1 >
Статия 2 >
Статия 3 >

Аз не знам къде е истината. Знам само, че това, което е написано в статията се говореше постоянно по новините и се говореше много интензивно. Спомням си и че тогава въпреки симпатията, която изпитвах към младия земеделец, бях възмутен от простащината.


Тагове:   РЗС,   истина,   Яне Янев,   Ани Салич,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2093099
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол