Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2011 11:37 - Георги Кадиев с оксиморон
Автор: drugi Категория: Политика   
Прочетен: 1439 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Георги Кадиев винаги ми е бил симпатичен, въпреки че никога не съм бил ревностен привърженик на неговата партия.
Днес сутринта, докато гледах искрената му физиономия, не знам защо реших да му пусна името в полето за търсене на Гугъл и  ... вижте какво открих.

Като успешен (явно) изразител на мнение (на Илия Павлов и вероятно не само), господин Кадиев ловко си служи с всякакви литературни похвати и понятия. Заглавието е много ярък пример за оксиморон.

На другите оставям да се чудят дали Кадиев е свързан, или не.
Досега съчувствах на софиянци, които сигурно са в затруднение кой от всичките достойни кандидати да почетат с гласа си. Мисля, че за мислещите с този пример кандидатите намаляха с един. 



Гласувай:
0



1. injir - Nakratko: Nikoi ne moje da izbyaga ...
12.09.2011 16:29
Nakratko: Nikoi ne moje da izbyaga ot dylgata ryka na mafiyata...
цитирай
2. vencivaleri1951 - Лековат ми се струва похватът Ви господине...
12.09.2011 16:33
По тази логика Веждичката трябва да бъде разпънат на кръст. Негови пластики може да видите в централата на Мултигруп. Пък и беше приятел с Павлов.
Да не говорим за ББ. Нали си спомняте кой покани Негово величество в политиката? Ако сте забравили ще Ви напомня- Павлов и Доган. Те именно представиха ББ като охрана и той бе по късно гл секретар на коалицията ДПС НДСВ. Това е далеч по близка позиция до Мултигруп отколкото някаква поръчкова статия . Накрая без да правя аналогии ще Ви припомня, че Микел Анджело/а и много други/ е работил изключително много за Борджиите. Ще го обвините ли за пролятата кръв от фамилията?
цитирай
3. drugi - Социалистически непохватен адвокатлък
13.09.2011 09:49
Аз не съм коментирал какво е отношението на Вежди Рашидов към МГ. Аз просто показвам на всички, които могат и искат да виждат още един аспект от кандидат-кметът.
И, за разлика от гордите социалисти, аз не хвърлям в публичното пространство прах и пепел неистинност с твърдения, че всички знаели това, или онова.
Аз цитирам и показвам общоизвестни факти.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2091527
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол