Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2012 11:09 - Защо започнах да симпатизирам на ГЕРБ
Автор: drugi Категория: Политика   
Прочетен: 5535 Коментари: 19 Гласове:
2

Последна промяна: 04.05.2012 11:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Защото от Лондон до Ниш, (над 2000 км и осем различни държави) се движих само по магистрали, а в Родината, към настоящия момент по магистрала мога да стигна само до София или Стара Загора.
Горд съм от факта, че съм българин, но ми е неуодбно, като видя политиците на другите държави как са им уредили ако не нещо друго, то поне пътищата ...

Направо не ги знам тези предните как не ги е срам. Имаха не знам си колко милиарда бюджетен излишък, които потънаха като вода в пясък. И една магистрала не се сетиха да направят ....
А вчера една баба - соц. икономистка с цялата си наглост ще ми обяснява, че всъщност нещата не били така...
Как не са? Сигурно очаква да повярвам, че съм сънувал, че из цяла Европа съм се движил по магистрали .... Или пък, че реално онзи бюджетен излишък не е "усвоен" неправилно и магисталите са налице ...
Айде, стига, няма нужда да ме правите на балама. И сам виждам, че преди циклиха, а сега правят.
И хич не ми звучи смислен аргумента, че било вредно да се правят магистрали, защото хората нямали пари ...
Ако Ви беше толкова грижа за хората, щяхте да им дадете онези пари на тях, или да ги инвестирате в нещо, което да им улесни живота. Като например ... пътища ...

Странни са ми ГЕРБ. Като юрист съм озадачен от някои техни законодателни и правни хрумвания ... Но фактът си е факт, а именно - че строят.
А другите ... направо не знам как не ги е срам да критикуват. Ама всичките!



Тагове:   ГЕРБ,   пътища,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ама ти сериозно ли?
04.05.2012 11:28
Един въпрос с неповишена трудност: Кой точно строи?
И още един: Колко точно построиха любимците ти за 3г.?
Желая ти здраве!
Бай Тошо /не онзи :) /
цитирай
2. анонимен - Строят. . . Емоции, неподкрепени с ...
04.05.2012 11:39
Строят...Емоции, неподкрепени с факти.Направи справка колко км магистрали е открил Съсела.А сещам с за един факт-по-еФтина зала, (уж) дето вместо за 30 вида спорт я направиха за 18.По-къса, по-ниска и с по-малък паркинг...И още една дреболия-от откриването на АМ Люлин, не спират да я ремонтират(дори и нощем).
цитирай
3. drugi - Добре
04.05.2012 11:44
Кажи ми само, какво построиха с ония 5 милиарда (или колкото бяха там) и къде са сега?
И защо, като имаше пари в държавата не строяха нищо освен една автомагистрала Люлин, за която избраха такъв строител, че се налага всеки ден да се ремонтира; една спортна зала, която така и не успяха да довършат?
И защо, като искаха да купуват от Франция корвети, не ги платиха с парите от бюджетния излишък, ами се наложи, да подписват безумни договори, които да плащаме?
И ... КЪДЕ ОТИДОХА ТИЯ ПЕТ МИЛИАРДА? Бат'Бойко ли ги взе?
цитирай
4. анонимен - до 3/
04.05.2012 11:57
Официално през лятото на 2009г хер Флик прие над 8 млрд резерв.От там нататък той харчи.Нима си мислиш, че магистрала се започва и завършва за две години?Ти ако си купиш дворно място и искаш да си направиш къща не можеш една година я направи.При готови проекти и отчуждения, на Боко му остана само да избере строител и да следи как се строи, а не да им пропадат пътни възли два месеца след завършването.
цитирай
5. анонимен - пак от 4
04.05.2012 12:01
Боко клеймеше предишните, че от 19 км АМ Люлин са направили само 6.Не ремонтират тия 6, а останалите, барабар с тунелите.И пак за залата-проекта беше на предишните, а сам Тиквун я прекрои за по-евтино
цитирай
6. drugi - брей, интересно
04.05.2012 12:06
Като сдаде официално бюджета, старият финансов министър каза, че оставил едни пари, дето новия финансов министър каза, че ги няма. И като се срещнаха публично, старият се оказа, че се е объркал...
Да не забравяме, че остави и една торба с всякакви безумни задължения по всякакви безумни договори. И падежът на тези вземания настъпи след изтичане на мандата на старите. Не го казвам случайно. Аз самият съм се занимавал с такива договори, по които се чакаше плащане.
Явно са знаели какво правят и са творили-творили, оставяйки новите да ги плащат.

И пак, остава въпросът: КЪДЕ СА ОНИЯ МИЛИАРДИ ИЗЛИШЪК? Кой и за какво ги получи? Щото, като ги е имало, а сега ги няма, трябва да са отшили някъде. Пък аз досега не съм чул/чел смислено обяснение къде точно са отишли.
цитирай
7. drugi - Като стана въпрос за проекти
04.05.2012 12:12
От времето на Царя, имаше готов проект за АМ Тракия. Само че не стана. Португалската фирма, дето спечелила проекта била не знам си каква си.
Хубаво, де ... може и да е била. Ама никой не обясни защо, като отрязаха португалците, не направиха нов конкурс. Имат готов проект, имат пари гьотере, остава само конкурса до проведат и да започнат да строят. Само че ... не стана.
А пък "Тиквун", както го наричаш, веднага шомвзе властта и направи конкурса. И знаеш ли? Две седмици, след като решението влезе в сила, минах оттам и беше пълно със строителна техника и се работеше усилено.

А твоите любимци, като видяха, че са се изложили, започнаха да хвърлят правх в очите на хората, че пътят се строял некачествено. Пробите чак във Франция се изледваха, всичко се оказа ок, но критиците даже не намериха доблест да се изивнят. Напротив, нагло заявиха, че те пробите може да казват всичко, но те няма да се извинят.
Айде кажи ми сега каква симпатия да им имам ...

И да не забравяме, че г-н Станишев, негова милост, стигна дъното на унижението във Външната политика. Помоли ... Европа да надзирава харченето на фондовете, защото не може да си озапти вълците.
Чак се чудя как не те е срам, като ги защитаваш ....
цитирай
8. анонимен - Е фондовете. . . нЕма ги пак. Срещу ...
04.05.2012 12:18
Е фондовете...нЕма ги пак.Срещу 30% комисионнаси одобрен.
цитирай
9. drugi - Забавно
04.05.2012 12:22
Нямаш аргументи, но срещу това хвърляшглупави твърдения. Факт е на кой му спряха фондовете и при кого ги пуснаха.

За да не разводянваме темата. Я кажи, достойно ли беше Станишев да моли Европа за помощ при озаптяване на "бенефициентите" и тези, които им одобряват парите?
цитирай
10. анонимен - Лично съм засегнат от спирането на ...
04.05.2012 12:31
Лично съм засегнат от спирането на фондовете.Искаха ми рушвет и като на дадох сега продавам каквото не взе банката и отивам далече.
цитирай
11. drugi - Кои ти поискаха рушвет?
04.05.2012 12:38
Сегашните или предните?
цитирай
12. ok3223 - Я не се не прави на ритнат...
04.05.2012 17:02
Защо Боко не строи днес...магистрали.
Паре нема. Профукаха резерва, ЕС не дава нищо и,капут. А не са и спечелили паре и са на цървено. С готови паре е лесно. Айде да изкара, па да почне.
Защо не дадоха и не дават и едно евро от пътните фондове на ЕС.
Защото построеното е некачествено и изкуствено оскъпено.
Каде са 2000 ленти които сложи в джоба, при рязането им на всеки километър магистрала. Даже ако беше рязал лента на всеки 1 километър нова магистрала, трябва да са построени поне 2000км. магистрали. КЪДЕ СА?
Боко довършваше вече отдавна започнати пътни участъци.
Покрай тези магистрали и 2-те зали, и не само край тях, за 2,5 год царуване на БОКО броя на милионерите нарасна с 52% съобщиха от БНБ.
КАТО КАК СТАНА ТАЗ РАБОТА.
Магистралите са заровен, мъртъв капитал.
Нито фабрикуват стоки, нито носят лихва, не намаляват и безработицата.
Даже искат пари за ремонти, като магистрала "Люлин".
МАГИСТРАЛИТЕ СА ЧУДЕСНО НЕЩО, НЕ СЕГА МУ Е ВРЕМЕТО.
Налага се да се произвеждат стоки, да има производства, фабрики, заводи, работа за народа, работа, работа и стоки, стоки...и пазари, пазари.
СЪС зали и магистрали не се печелят пари, а искат и пари за поддръжки.
Магистралите подпомагат стокообмена, но преди това те трябва да се построят модерни фабрики и заводи.
цитирай
13. paravankofivan1 - Браво
04.05.2012 17:11
ok3223 написа:
Защо Боко не строи днес...магистрали.
Паре нема. Профукаха резерва, ЕС не дава нищо и,капут. А не са и спечелили паре и са на цървено. С готови паре е лесно. Айде да изкара, па да почне.
Защо не дадоха и не дават и едно евро от пътните фондове на ЕС.
Защото построеното е некачествено и изкуствено оскъпено.
Каде са 2000 ленти които сложи в джоба, при рязането им на всеки километър магистрала. Даже ако беше рязал лента на всеки 1 километър нова магистрала, трябва да са построени поне 2000км. магистрали. КЪДЕ СА?
Боко довършваше вече отдавна започнати пътни участъци.
Покрай тези магистрали и 2-те зали, и не само край тях, за 2,5 год царуване на БОКО броя на милионерите нарасна с 52% съобщиха от БНБ.
КАТО КАК СТАНА ТАЗ РАБОТА.
Магистралите са заровен, мъртъв капитал.
Нито фабрикуват стоки, нито носят лихва, не намаляват и безработицата.
Даже искат пари за ремонти, като магистрала "Люлин".
МАГИСТРАЛИТЕ СА ЧУДЕСНО НЕЩО, НЕ СЕГА МУ Е ВРЕМЕТО.
Налага се да се произвеждат стоки, да има производства, фабрики, заводи, работа за народа, работа, работа и стоки, стоки...и пазари, пазари.
СЪС зали и магистрали не се печелят пари, а искат и пари за поддръжки.
Магистралите подпомагат стокообмена, но преди това те трябва да се построят модерни фабрики и заводи.

цитирай
14. drugi - Сериозни финансови анализи
04.05.2012 18:10
Забелязвам, че всеки мразещи се възприемат като сериозни финансови анализатори, които разполагат освен със задълбочени познания, и с нужните данни за анализите, с които се опитват да облъчват.
Горното е сарказъм. Не се опитвайте да се самозаблуждавате, че някой Ви вярва. Съгласен съм, че магистралите са скъпо нещо, но ... въпреки Вашите твърдения, те не остават за сметка на данъкоплатеца. Напротив, след като ги построим, получаваме огромната част от инвестираните средства. Това за спрените фондове и некачествените пътища го слагам в графата "червена мъгла за лековерни душици". До настоящия момент все още не съм чул нито една новина (въпреки сериозното количество медийна помия срещу правителството), съгласно която ни спират парите защото построеното било некачествено. Напротив, това, което всички се опитват да оплюят е не, че ни спират парите, а че не било сега времето за строене.
А като беше времето защо не строихте? Какво направихте - една АМ Люлин и толкова.
А пък дивотията, че ББ довършвал готови проекти е направо смешна...
Аз лично изключително добре помня следните неща:
1. По времето на Царя някакви португалци бяха спечелили правото да строят АМ Тракия.
2. С-Станишевото правителство спря проекта, защото тия португалци били не знам какви си (може и наистина да са били такива).
3. През целия мандат (2005 - 2009) никой от Правителството не си отвори устата за тази магистрала, въпреки че беше период на икономическо оживление. Бяха зафучили проекта някъде в някой шкаф. Вместо това строиха всякакви недоразумения, като "Цанков камък", които не че са лоши, но не им беше времето и мястото, именно поради факта, че държавата имаше нужда от други по-важни (и по-евтини) проекти.
4. Едно от нещата, които бат ви Бойко обещаваше предизборно беше именно АМ Тракия.
5. като спечели изборите, моментално проведе конкурса (явно е, че Станишев нямаше никакво участие - т.е. не е било наготово).
6. Малко по-късно с очите си видях как започнаха да строят.
цитирай
15. bven - За магистралите съм съгласна - откри нещо!
04.05.2012 21:51
Но аз съм пътувала преди много години по магистрали и хората в тези страни тогава живееха живот, какъвто тука не се и сънува. А някои направиха милиони.

Нека да видим:
В една капиталистическа държава едно семейство (съпрузите с висше образование) има за 15 години брак:
голяма двуетажна къща с градина
две деца - ученик и по-малък в заведение (градина)
две леки коли - за всеки родител и бус служебен за фирмата, всеки си гледа неговата работа,
прислужница от соц.страна
и т.н. За какви магистрали говорим?
цитирай
16. ok3223 - У важаеми DRUGI...
05.05.2012 10:49
лесно се строят магистрали и зали, когато някой ти е оставил 5 милиарда готови пари, и проектите за някои от тях, които не е посмял да похарчи, защото кризата обхванала САЩ и ЕС, вече чука и на нашата врата, и трябва да имаш готови резерви да я посрещнеш, и да намалиш тежестта на нейните удари.
Ако Станишев беше похарчил милиардите и построил започнатите магистрали, България още през 2009год. щеше де се озове в днешното положение. Без резерви, като Гърция,Исландия,Естония,Ирландия и др.страни. Част от които банкрутираха а други се канят да го сторят.
Под негово ръководство(да, под неговото, не на Симо ментата и Турчина държавата натрупа големи резерви, с които
ТОЙ УВЕЛИЧИ С
80% нищожните пенсии на пенсионерите;
заплатите на работещите с около 50%;
намали безработицата на 8 %, днес е 13%;
намали външния дълг с милиард и нещо;
отдели повече пари за здравеопазване и образование.
Направи още много други неща, като остави на следващото правителство
резерв около 5 милиарда отгоре.
С които да посрещне подготвено, а не с голи ръце, ударите на КРИЗАТа.
Какво направиха ГЕРБ и Боко тиквата?
Похарчиха, профукаха резерва от 5-те милиарда, като построиха 2 никому не нужни при криза като днешната представителни зали(на гол корем чифте пищови),и започнаха ударно строеж на започнати отсечки от магистрали, като проблема им бе да похарчат милиардите, а качеството на построените отсечки, на последно място.
Резултата какъв е днес:
част от магистралите довършени;
качество под всяка критика;
поради което ЕС не ни възстанови нито лев за построеното;
резерва профукан;
имаме 2 представителни зали;
Правителството няма пари за
увеличение на заплати и пенсии;
за болниците, закри стотина от тях;
за лекарства, за образование,
за вноска от милиард и нещо по външния дълг;
за модернизиране на БДЖ, и за много, много други неща.
Като през това време БРОЯТ НА МИЛИОНЕРИТЕ В БЪЛГАРИЯ
ПО ДАННИ НА БНБ СЕ Е УВЕЛИЧИЛ с нови 52%.
Как става тази работа.
И ДНЕС СЕ ГОТВИ ЗА ТОТАЛНА РАЗПРОДАЖБА НА ДЪРЖАВАТА.
цитирай
17. drugi - ОК3223, не е така
05.05.2012 19:53
Червените пропгандни плюнки вървят само пред червенски бабички и почитатели на Костов.
Станишев остави дългове и спомена за 5 милиарда. Тия милиарди потънаха по незнайни джобове. Увеличението на пенсиите се дължи на факта, че тогава в световен мащаб имаше икономическо оживление.
Само си представям ако сега бяхме в такъв период на оживление какво щеше да е.
А за милионерите истината е елементарна. По времето на партийния вожд, огромни пари се въртяха на сиво и официално милонерите бяха по-малко.
Сега, като стегнаха режима, се оказа, че вече не може да се крият пари толкова лесно и се принудиха да ги извадят на светло. Ей зоттук се появиха.
цитирай
18. tsbotev - Всеки може с чужда пита помен да п...
06.05.2012 02:41
Всеки може с чужда пита помен да прави. Просто това е първото правителство, което има европари за пътища. И за много други неща. Ето, например бюджета на София с парите от ЕС е тройно по-голям от времето на Софиянски. Това е хубаво, но не е заслуга нито на кмета на София, нито на министър-председателя.
цитирай
19. drugi - AM Тракия Чирпан-Стара Загора има ли акт 16
07.05.2012 12:56
Че до последно гледах, че няма. Помня и как в началото разни хора се пребивха, защото магистралата излизаше на кръговото.
Съгласен съм, че тогава се пуснаха тези магистрали, ама ако броим АМ Люлин за заслуга на предното правителство, а не на сегашното, автоматично трябва да отрежем всичките три примера, защото Станишев просто ги откри :) даже и без акт 16 ...
Не ме разбирайте погрешно, не съм против Станишев, но по негово време в държавата имаше оживление и пари и не направи почти нищо. А сега кризата е навсякъде, пари няма, а се прави нещо.
Така че колкото и да ми се правите на умни и оргинални, ползвайки определения като "Боко", "Тиквун" и т.н., единственото нещо, което демонстрирате е заслепена любов към "Парията родна мила".
Не съм голям фен на ГЕРБ, че правните им творения на момненти са си направо скандални, но истината си е истина. Те строят, а предишните се молеха на ЕС да прати гавази, които да опазят еврофондовете от вълците.
И да не забравим, че качествено усвояваха бюджетни излищъци :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2084179
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол