Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2012 15:14 - Какво й трябва на България да се оправи? Мнението на един независим норвежки поглед
Автор: drugi Категория: Политика   
Прочетен: 1807 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Това лято Кен и Теди бяха любезни да ме поканят на сватбата си. На тази интернационална сватба аз бях настанен на "скандинавката"  маса. Признавам, че ми беше много интересно да говоря с хора, които за пръв път идваха в България и необлъчени от нашите медии, сами си съставяха мнение за това, което виждат.
най-интересен ми беше анализът на един норвежец, който в дълбочина за България знаеше единствено "Левски" и "Иванов", тъй като Гонзо с "Левски" беше наказал неговия любим "Бран" Берген.
Ще се опитам да предам превод на разговора максимално близко до 100 автентичен цитат:
Много хубава държава е България. Изключително приятно съм изненадан и впечатлен. И този град (Хисаря) с тези невероятни римски останки...
Мисля, че Бъгария ще се развие много и ще стане по-богата от други европейски държави като Португалия, Испания, Ирландия. Сигурен съм. Само трябва да обърнете внимание на пътищата си. До тук дойдох по отвратителен път.
(тук реших да се пробвам на един непредубеден човек с аргументите на Сергей Станишев): Да, нашето правителство полага големи усилия в тази насока, но хората са недоволни. Пенсионерите, например, мизерстват с отвратително ниски пенсии. Смятат, че е неправилно да се дават толкова пари за път, когато хората трудно си посрещат нуждите си. (той ме погледна разбиращо, но остана на позицията си): Да това е много важно. Разбира се, че хората трябва да живеят достойно. Но с тази инфраструктура икономиката Ви няма как да се развие, а от там е трудно да се повишат и пенсиите. Разбери, без хубави пътища няма кой инвеститор да дойде.
Човекът е университетски преподавател. Изключително интелигентен и със страхотен английски. И въпреки че проявяваше симпатии към левите идеи, неговото мнение е в ктагорично противоречие с тяхното знаме в България и Европа - Сергей Станишев. 

       



Гласувай:
4



1. barrybarovec - Инфраструктурата е необходимо, но ...
24.12.2012 15:24
Инфраструктурата е необходимо, но не и достатъчно условие за развита икономика :)

А университетските преподаватели са левандури-теоретици (с някои изключения разбира се).
цитирай
2. drugi - След като съжалявате, защо го правите?
24.12.2012 17:31
Очевидно е целенасочено. Но за Ваша радост, не изгледах поздрава ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2092823
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол