Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2013 22:37 - Търси се ... медийният комфорт на ГЕРБ
Автор: drugi Категория: Политика   
Прочетен: 933 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Навсякъде всякакви полтически разбирачи (на които не знам кой им плаща заплатата) тръбят, че Правителството се радвало на медиен комфорт.
Абе, Вие луди ли сте, или нас правите на луди?
Просто нямам думи...
Аз не съм от ГЕРБ, но това не значи, че съм сляп и не мога да сметна две и две.
Откакто се помня (след 10.10.1989) НИКОГА не е имало правителство, което да е било подложено на толкова масирана и очерняща атака от страна на медиите. Ама никога. Вече имам чувството, че разните му там редактори наистина са извадили голямата лупа и с огромно съсредоточение дирят кал под ноктите на всеки, който има каквато и да било връзка с Правителството.
Не съм от ГЕРБ. И смятам, че ГЕРБ имат огромен дефицит в много области на управлението си. Същевременно виждам, че не само, че имат желание да правят разни работи, ами и ги правят.
Само че ги виждам само аз и оше няколко човека, които не са заслепени от медийната пропаганда.
Браво на медиите. Доказаха, че наистина са сила. Вкупом и задружно успяват да обяснят на целия народ, че кафявото е електриково зелено ...

Всъщност, може и да не съм съвсем прав. БТВ не ги гледам от много време, току-виж се оказало, че те всъщност дават медиен комфорт на Правителството... 



Гласувай:
2



1. troia - Гледай
02.01.2013 23:54
БНТ. Там нещата са много по-спокойни, няма такова оплюване, негативизъм, чалга и т.н. Е, не са перфектни, но биват. Голям майтап, дадох ти 4 плюса..нещо ситемата им тук пак дава откат.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2091821
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол