Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2013 10:32 - Какво означава да си националист?
Автор: drugi Категория: Политика   
Прочетен: 1611 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 11.06.2013 23:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Навремето се подвизавах във ВМРО.
През 1998 година (докато бях в казармата) моите приятели от ВМРО са направили факелно шествие против Ньойския договор и младежите викали "сърбите по пет на нож, граница с Хърватско". Един дядо, член на Съюза на българските национални легиони и бивш лагерник от Белене, беше много възмутен. Дойде (аз тогава бяха в отпуска) в клуба на ВМРО и каза:
Как може такова нещо? Как може да викате "сърбите по пет на нож"? Истинският националист не говори такива глупости! Девизът на българския националист е "не искаме нито крачка чужда земя, но не даваме нито педя наша"! Вземете си бележка, такова поведение е срамно за човек, който казва, че е националист
!
Мен лично ме хвана срам, въпреки че не бях на въпросното шествие и не съм викал такива неща.

Истинският националист не е невъзпитан и провокативен простак. Истинският националист е човек, който обича държавата и корените си и възпитава в тази любов децата си. Националистът уважва съседите си, но не позволява те да се подиграват с Родината му. Националистът милее за всичко българско и не позволява омразата да влезе в съзнанието му. Националистът обича хората от сегашните граници на България, независимо от тяхната политическа, религиозна или спортна принадлежност. Националистът се умилява, когато вижда българите от Голо Бърдо (Албания), които въпреки че десетилетия са били изолирани, не са забравили българския си корен. Националистът обича, той не мрази. Националистът не може да си позволи да омерзи името на Родината си с простащина, хулиганствои омраза.
Българските националисти са достойни българи и европейци.

Волен Сидеров е скандалджия, който петни понятието националист. Не ме е срам от него, защото той не е националист, но ме е яд, че той създава негативно отношение към тази дума.



Гласувай:
4



1. xxxx - рядко си позволявам да пиша неща от ...
11.06.2013 23:16
рядко си позволявам да пиша неща от сорта на "браво, поздравления за постинга", но ми стана хубаво, когато прочетох.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2093723
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол