Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2013 16:12 - Бунтът на ситите ... които хранят гладните ...
Автор: drugi Категория: Политика   
Прочетен: 4591 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 26.06.2013 16:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Днес Велислава Дърева (която си е традиционно ляво-червена) е зарадвала читателите си с нова мъдрост със заглавие "Бунтът на ситите"
За да не Ви поставям цялата статия, на горния ред има препратка, а за който не му се четат леви мъдрости, ще направя кратко резюме.
Идеята е, че:
Тези, които протестираха зимата (които трошаха и получиха еди какво си удовлетворение от оставката на Бойко) са добрите, защото са бедни и нямат какво да ядат.
А тези, които протестират сега са лоши, защото работят, вземат заплати (плащат данъци и осигуровки - това някак си е убегнало от коментара) и т.н.

А, бе, госпожице Дърева. Вече сме 23 години отвъд планираното социалистическо стопанство (т.е. от неговия тотален провал), а на Вас  още Интернационалът Ви свири в главата и сте готови да ходите на лов за чорбаджии.
Преди да изтракате тази глупост на интелигентната си клавиатура не се ли замислихте за няколко дребни нещица:
  • Кой работи в тази държава?
  • От чии заплати се формира потреблението в държавата (върви икономиката)?
  • Кой плаща данъци, за да може Вашето правителство да си плаща горивото на служебните коли и командировките?
  • Кой плаща осигуровки, за да можете да давате пенсии на хората, чиито пари изляхте в "пясъците" на ненужните заводи в Радомир и Кремиковци?
  • От чии осигуровки ще вземете да платите на десетките хиляди фалшиви инвалиди, които Вашето ляво мислене възпита във философията "Да бачкат глупаците, аз си вземам помощи"?
  • От чии данъци ще вземете парите да платите за АЕЦ Белене, която толкова желаете?
Плюете образованите, работещите и интелигентните, но на техните пари разчитате. 
Говорите ми за лява политика, но не се замисляте какво ще стане ако ги няма десните да изработят парите за левите Ви лозунги.

ПФУ! Направо ми се повръща от Вас!!!
  



Гласувай:
2



1. dolce - ай ай ай
24.06.2013 16:30
С цялото ми неуважение към дясното ще Ви кажа:
майната им на десните
Бойко - разбойко
Костов
Вашето царчв - гражданинът Борисов
ако не сме ние да работим гладни ще умрете
и сега една прогноза
зимата идва, ще е страшна кръв ще се лее този път
тъй че хващай самолета и беж при евреите,хамериканците или дет щеш ама не стой тука че ние необразованите лумпени които не щем десното ще ви м.........те р........м
цитирай
2. jeremy231 - Добре. Ама се обади койс, че да не те взимам на работа.
24.06.2013 16:53
dolce написа:
С цялото ми неуважение към дясното ще Ви кажа:
майната им на десните
Бойко - разбойко
Костов
Вашето царчв - гражданинът Борисов
ако не сме ние да работим гладни ще умрете
и сега една прогноза
зимата идва, ще е страшна кръв ще се лее този път
тъй че хващай самолета и беж при евреите,хамериканците или дет щеш ама не стой тука че ние необразованите лумпени които не щем десното ще ви м.........те р........м

цитирай
3. drugi - Може и да се лее
24.06.2013 16:57
Ако десните не успеят да изработят достатъчно пари, за да нахранят левите (включително и във властта).
Пък по повод на твоето неуважение ... нямам какво да кажа. Те очевидните работи са за тези, които могат да гледат.
В Зимбабве преди революцията имаше ферми, които можеха да хранят половин Европа. После дойдоха левите сили със социалната справедливост, изклаха фермерите, запалиха фермите, изядоха запасите и сега чакат на международната общност да ги храни. Тъй е то - лявото съществува, ако дясното е наблизо да дава пари.
цитирай
4. tit - ха, хА, ха !
24.06.2013 21:21
И как ги работиш, други?
Печаташ ги в мазето?

Работодатели!:))))
цитирай
5. drugi - Сам съм си работодател.
24.06.2013 21:32
Работя на бюро, изкарвам пари, на които плащам данъци и осигуровки.
цитирай
6. tit - това е чудесно, други!:)
24.06.2013 21:54
Но се сещаш, предполагам, че пазарът не позволява всекиму да седне зад бюро и да изкарва достатъчно, за да изхранва себе си и децата си.:)
Все някой трябва да бачка!:))
Здраво, яко и злеплатено...
За да има храна, която да купиш с парите, които несъмнено изкарваш честно.
Пиша го без грам ирония!:)
Та питам ви, вас, протестиращите - с какво успехът на ПротестЪт ви ще промени халът на
онези, които не могат да вдигнат глава от бачкане, и то за жълти стотинки?
цитирай
7. tit - пп. и аз плащам данъци и осигуровки.
24.06.2013 21:56
цитирай
8. drugi - тъй-тъй
24.06.2013 22:41
И аз си мисля, че щеше да ми е по-лесно да стана автомонтьор и да си бачкам до 5 всеки ден, ама пусто да остане, залепен съм за бюрото по 14 часа. Съзнавам, че не всеки може да седне на бюро и да работи, ама то и не всеки може да седне на комбайн и да работи. Работя ба бюро, защото такава ми е професията. И от тази професия плащам въпросните данъци и осигуровки.
А протестът не е, за да започнат да се спазват правилата, дето нарушителите са си ги написали. Защото ако правилата започнат да се спазват днешните управляващи ще обеднеят, а бедните ще поемат въздух.
Само дето бедните духом предпочитат да живеят с отровата, която им продават медиите и да мразят богатите.
цитирай
9. dolce - да де
25.06.2013 09:59
drugi написа:
Работя на бюро, изкарвам пари, на които плащам данъци и осигуровки.

ей туй на работиш на бюро!!!!!!!!!!!!!!
и кво работиш или е ТАЙНА
едно съветче да ти дам
работят тези които създават матерялен или интелектуален продукт който е веществен а не онези дето по цял ден си подпират главите да не паднат кат дремят пред бюрата си
от мен да го знаеш
цитирай
10. dolce - ...................живеят с отровата, която им продават медиите и да мразят богатите?
25.06.2013 10:04
не те мразя ! Що ли да мразя бедните духом като тебе?
Съжалявам ви щото сте глупави. Съжалявам ви защото сте заблудени. Съжалявам ви щото сте неуки макар и завършили /сигурно/ с висок успех образованието си. Съжалявам ви щото сте заблуден.
И сега сериозно един въпрос на който може да не ми отговориш тук но отговори на себе си:
Колко стува производството на едно кило домати което всеки ден предполагам купуваш за да си направиш салатата? Знаеш ли?
Отговори си и пак може да поспорим кой кого храни!
цитирай
11. tit - Е, Други... Много бегло ми провери профила, преди да напишеш тази...ще ти спестя епитета, щото нямаш модерация!:)
25.06.2013 21:23
drugi написа:

Само дето бедните духом предпочитат да живеят с отровата, която им продават медиите и да мразят богатите.

Уважавам написаното от хора без модерация, независимо от стойността му!:))

Какво те кара да приемаш непротестиращите за бедни...духом?
Че пък и мразещи?!:))

За мен е по-важен въпросът как ще принудите неспазващите закона да го спазват?

Виж, аз съм стар, много стар и изпечен блогър. жена съм. На около петдесет...
Освен тово съм стар, много стар и изпечен протестиращ. Боец съм. За около тридесет!:)

Мног рядко ми се налага да проверавам нечий профил, за да отговарам:)))
Ти беше ярък защитник на ББ. Но аз не правя капитал от това, приемам протеста ти без предразсъдъци и не отправям инсинуации.
Тъй, че приеми въпросът ми отговорно...ако искаш.
Ако продължаваш с мантрите за бедните нисши духом - няма да коментирам повече!:)
Не вярвам да ти липсвам!;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2083976
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол