Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2013 17:48 - НФСБ - фалшиви като Атака, маската им ГОРДо падна
Автор: drugi Категория: Политика   
Прочетен: 1032 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 03.12.2013 09:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Макар че за мен лично маска не е имало никога. Имам щастието да съм се срещал с много истински националисти (голяма част от които си отидоха) от "старата гвардия/генерация". На всички тях възпитанието, получено преди 1944 беше дало едни и същи неща.
  • Всички обичаха България, но не мразеха другите.
  • Всички бяха готови на всичко за България.
  • Всички не правеха компромиси в името на България.
  • Всички бяха с "ампутиран" негативизъм. И когато разсъждаваха, мислите им бяха насочени към това как да се разреши определен проблем, а не позволяваха философията "всичко е лошо и провалено" да отрови съзнанието им.
  • За всички тях  словосъчетанието "българска работа", използвано като негативно сравнение беше кръвна обида.
Тези хора ме научиха да обичам България. Те ме научиха, че този, който проповядва нещастие и омраза не е истински българин, а долно продажно създание. Защото този, който обича България, ще използва енергията си, за да й помогне, а не да я плюе.
Именно този критерий използвам, когато преценявам дали някой е националист, или не. И именно стабилността на този критерий винаги ми е помагала да различа фалшивите националисти. 
ТВ СКАТ се опитваше да се представя като националистическа. Но от самото начало (на моето гледане) прави едно и също нещо: плаши хората с апокалипсис; внушава безпомощност и подтиква към агресия. 
Гледал съм доста техни репортажи за "изгубените" за България градове, а после, като съм минавал през тези градове, съм се убеждавал, че всичко е измама.
Затова отдавна се убедих, че те са една ГОЛЯМА ИЗМАМА. Измама, която няма нищо общо с национализма, а просто се опитваха да изнасилят това свято чувство, за да съберат повече електорат. А това, че по този начин отравят атмосферата в България - това никога не ги е интересувало.
Затова за мен тези хора не са националисти. ТЕ СА ПАРАЗИТИ.

И най-новото обединение по несъмнен начин доказва точно това.



Гласувай:
2



1. ssvetozar - негативизъм
10.08.2013 18:05
"Всички бяха с "ампутиран" негативизъм. И когато разсаждаваха, мислите им бяха насочени към това как да се разреши определен проблем, а не позволяваха философията "всичко е лошо и провалено" да отрови съзнанието им."

Не е ли този постинг именно израз на негативизма ?
цитирай
2. drugi - Не, не е негативизъм
10.08.2013 18:32
Това е разобличителна реалност!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2091438
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол