Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2013 23:06 - Асен Генов - наследникът на Дончо Дудев и другите червени мускетари
Автор: drugi Категория: Политика   
Прочетен: 1741 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 24.10.2013 23:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Февруари месец народът уж си потърси справедливостта. И "народът" беше поведен от трима млади мускетари - Дончо Дудев и още двама, на които все им бъркам имената (запомних  само неговото име защото неговото "излъчване" ми беше най-противно).
Тези трима умници се правеха на спасителите на народа, а реално целта им беше само и еднствено да свалят ГЕРБ от власт. Нищо чисто, справедливо нямаше в поведението им - само червена страст.
(вижте, че никой от тях нищо не казва по темата "Пеевски", постоянните заеми на Орешарски, смахнатите назначения в администрацията и т.н.).
После дойде времето на справедливите протести на излъганите от Дуди Бареков и най-странната, смахната и срамна коалиция, която даже и не можехме да си представим преди.
И къде бяха Дончо Дудев и другите мускетари? Изчезнаха - бяха си свършили работата и бяха докарали Партията с главно "П" на власт.
След това дойде голямата мистерия Пеевски (и енигмата кой го предложи). Хората се газираха и излязоха на улицата. Седмици наред всяка вечер центърът на София беше блокиран от излъганите, които искаха справедлиовст.
После Партията си вкара мижитурките в протеста и те го убиха.И кой беше начело на това? Асенчо Генов. 
За мен Асен Генов е духовният и политически червен брат на Дончо Дудев и другите двама умници. На тези, които не искат България да бъде нормална държава. На тези, които имат за цел само и единствено парите на Партията.

Г-н Генов, щастлив ли сте че след Вашата намеса хората на протеста от десетки хиляди, се свиха до десетки? Това ли беше целта, която преследвахте?



Гласувай:
0



1. donangel - Не съм много съгласен...
26.10.2013 09:11
...най-вече, защото (задочно) познавам Асен.

Или съм твърде глупав, или съм твърде наивен. А може би и двете. Но не мога да приема твърдението ти, че Асен е подставено лице, и то не на кой да е, а на комнунистите. Все едно някой за теб да ми каже същото... пак няма да го приема (теб познавам *много* по-добре от Асен, де).

Протетите според мен се свиха, защото много хора (като мен) осъзнаха, че и да протестират, овцете и гъбарите ще вкарат същия тоя гняс в следващия парламент. И нищо, ама нищичко няма да се промени. И не, не си вадя този извод от "проучвани" на "агенции". Вадя си го от моите разговори с познати и приятели.

Няма надежда за България. Няма надежда за нас. Да спасяваме децата...
цитирай
2. drugi - Аз не го познавам
27.10.2013 13:48
Но внимателно наблюдавам поведението му и единственият извод, който мога да си напарвя за неговите намерения, е този, който написах.
Започне ли някой да бъде лансиран по медиите, значи се е пре/одал и е влязъл в кохортата на дончодудевците, които имат една цел - да паразитират върху това, което заработваме (т.е. да го крадат). А това може да стане само с БСП, затова и те подмолно се борят за властта на червените.
"По делата им ще ги познаете" е казал Иисус.
Или както казва един клиент "вярвам на собствения си Common sense", а не на глупостите, които ми говорят.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2092734
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол