Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2014 22:09 - ББЦ и нейната "подкрепа" в моята лична статистика
Автор: drugi Категория: Политика   
Прочетен: 1243 Коментари: 1 Гласове:
7

Последна промяна: 22.05.2014 22:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Още първия път, когато пред очите ми попадна проучване, което даваше подкрепа за политическия проект с Бареков, се изненадах страшно много. Изненадах се, защото сред моите приятели и познати (като изключим тези от коалиционния партньор ВМРО-БНД), нямаше нито един, който да не е с отрицателно мнение за Бареков. Затова няколко месеца правих собствено социологическо проучване сред хората, с които бях в контакт. Срещнах много хора, които подкрепят ГЕРБ, БСП, Реформатоския блок. Срещнах хора, които твърдо застават зад АБВ, дори двама от Атака (ама единият не се брои, защото е партиен член).  Но ,,, НИТО ЕДИН от всички, които питах* (става въпрос практически за стотици хора) нямаше намерение да покаже каквато и да е симпатия към Бареков. Всъщност, няма да бъде честно към истината ако не призная, че повечето хора демонстрираха откровена неприязън  и/или отвращение от Николай Бареков. Затова тогава обявих, че за мен всички социологически проучвания, които му дават електорална симпатия над статистическата грешка са некоректни, а някои са си откровена манипулаяция.
Една моя позната, изключително уважаван адвокат, през февруари ми каза, че съм подведен от статистиката си и се аргументира с това, че общувам основно с интелигентни хора, но извън наблюденията ми са останали огромни маси по-ниско образовани и податливи на манипулация избиратели. Замислих се, че в думите й има резон и затова смених тактиката. Започнах да питам не само по-близките си хора, а и такива, с които се заговярх инцидентно. И ги питах не само дали те харесват Бареков, а дали знаят някой техен познат, който да му симпатизира.
Знаете ли какво показа статистиката от края на февруари насам? От стотиците хора, които пита,х само двама имаха по един познат, който се чудел дали да не гласува за Бареков!?! А сред тези хора имаше немалко избиратели на всичките, изброени по-горе политически играчи.
"Статистиката е голяма работа - за едни е майка, за други мащеха", както казва Виктор Суворов. Е, моята статистика, която аз лично целенасочено и методично съставях показа само двама*, при това хипотетчини (колебаещи се) сред хората, които срещнах и техните познати. Само двама, които МОЖЕ БИ биха подкрепили Бареков*. А знаете ли колкото хора от ГЕРБ срещнах? От Реформаторския блок; от БСП; АБВ? Доста. Както казах дори един реален гласоподавател на Атака. При това положение, според мен, всички "социолози", които твърдят, че коалиция България без цензура има някакви проценти над статистическата грешка или окровено и нагло ни манипулират, или са некомпетентни или поради някаква друга причина ни поднасят некоректна информация. Ако случайно ББЦ изкара над 3-4% резултат на тези избори, аз лично ще бъда сигурен, че резултатите от изборите са манипулирани.

И преди да погледнете с недоверие на думите ми, се замислете. Колко познати симпатизанти (които не са част от структурите на Бареков и не са във ВМРО-БНД)
имате лично Вие? 


* Звездичката, която сложих неколкокрано, е за един приятел, който е в структурите на Бареков и за членовете и симпатизантите на ВМРО-БНД. Тъй като познавам доста такива хора и повечето от тях твърдят, че ще подкрепят ББЦ. Но аз лично не приемам техните думи за представителност в проучването ми поради простите две причини: 1. Че сред моите приятели има такива хора (но глобално са достта малко), както вече споменах. Много мои други приятели нямат нито един познат във ВМРО-БНД. 2. Че хората във ВМРО-БНД все пак са пристрастни поради принадлежността си в колаицията. Не на последно място, познавам и хора от средите на ВМРО-БНД, които категорично няма да гласуват за ББЦ, а някои от тях дори окончателно прекратиха взаимоотношенията си с партията именно заради колацията с Бареков.



Гласувай:
7



1. larryone - "каза, че съм подведен от с...
23.05.2014 04:12
"каза, че съм подведен от статистиката си и се аргументира с това, че общувам основно с интелигентни хора" - това обяснява много неща нали? В интерес на истината и аз не познавам човек, симпатизиращ на Бареков. Предполагам, че и мойто обкръжение е неподходящо.....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2093758
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол