Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2014 10:06 - Платих, за да гласувам. За да може платеният глас да угасне
Автор: drugi Категория: Политика   
Прочетен: 761 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес много хора от малцинствен произход (и не само) с образователен дефицит, които живеят на помощи, ще получат поне 50 лева, за да гласуват.
Аз пък от своя страна дадох 50 лева за гориво, за да дойда да гласувам. 
Странно нещо е животът. Аз плащам данъци, доброволно отивам да гласувам, като си плащам сам и транспортните разходи за това свое задължение.
Тези, които се натискат да стоят в тинята на безпросветието, не плащат данъци, живеят на социални помощи, които аз плащам с моите данъци, а накрая, на всичкото отгоре, им дават пари (отново от моите данъци - този път крадени), за да могат да отидат да гласуват за някой, които аз никога не бих подкрепил и някой, който иска да продължи да краде това, което аз работя.
Образно казано тези, които вземат пари да гласуват и тези, които им ги дават, имат сключен негласен договор да държат мен и останалите като мен в робство.

Няма да стане, другари!!!
Ще гласуваме СРЕЩУ Вас и Вашите производни, които спонсорирате с нашите пари! 

От повече от година насам непрекъснато показвате кой е най-големият Ви трън в очите. Радваме се, че знаем за кого да гласуваме.



Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2090065
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол