Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2014 13:30 - Истината за ромите и Костадин Костадинов
Автор: drugi Категория: Политика   
Прочетен: 6436 Коментари: 12 Гласове:
33

Последна промяна: 25.06.2014 15:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Хелзинкският комитет нападна Костадин Костадинов, защото той се бори за онеправданите роми повече от тях!

Какво имам предвид:
Преди няколко дни
Костадин Костадинов, общински съветник във Варна и доброволец в Аспарухово, възнегодува срещу процеса на откровено (по мое лично мнение) мародерство, при което много хора от един определен етнос окрадоха това, което беше предназначено за нуждаещите се.
След което срещу него в медиите се изсипа вълна на възмущение, водена от толерантния байрак на Българския Хелзинкски Комитет.
Тъй като медиите имат навика да дават широка трибуна на този, който крие истината, реших да Ви я кажа аз.
Запознах се с Костадин Костаднов преди около половин година. Както на всички други, които са се срещали ЛИЧНО с него*, така и на мен той направи изключително добро впечатление. Сред всички други работи, с които се занимава, и които са му интересни, безспорно е "циганският" въпрос. Само че за разлика от Хелзинкският комитет, Костадинов търси генезиса на проблема, а от там и неговото решение. И се отнася със съчувствие към всички онеправдани, включително от този етнос.
Какво имам предвид?
като всеки нормален човек (а и юрист в неговия случай) Костадин Костадинов е погнусен и възмутен от широко разпространената практика, в която ромски момичета биват продавани като булки (в ситуации, които много напомнят на пазарите за животни или роби). Костадинов пита:
Какво се случва вечерта след сключването на брака-продажба с тези невръстни и незрели момичета, които са попаднали в лапите на секусално активни мъже, платили пари за тях....
Костадинов смяташе и смята, че тези момичета са една от нак-онеправданите части от обществото, защото техните невръстни организми от малки са принудени да тръпят интензивен сексуален живот (тормоз), който безспорно уврежда тяхното съзнание и ги деформира като личности, превръщайки ги в животни за секс и за разплод.
Впрочем днешното телевизионно интервю на една 38-годишна ромка, която, вероятно, е имала точно такъв житейски път, показа колко е прав Костадин. Тази жена си е формирала начин на мислене, съгласно който няма нищо лошо в краденето; проститурирането е нормална работа и не е необичайно в това десетте (?!?) ѝ деца да не работят.
В един разговор помежду ни той изрази недоумение как може някой, който твърди, че се интересува от правата на хората, като БХК, да си затваря очите за този отвратителен проблем. Въпреки че на всички е ясно, че "правозащитниците" знаят за проблема, но умишлено го игнорират, Костадинов прояви възпитание и тактичност и
със специално писмо им напомни за проблема. БХК въобще не дадоха индикация, че са разбрали за писмото и за проблема с ромските сватби-продажби.
Аз лично реших да проявя гражданска активност и поставих публикацията на стената на Комитета във фейсбук. Официална реакция не последва. Само някакъв профил нападна остро мен и другите участници в дискусията, че сипозволяваме да питаме?!?
Говорих с Костадинов по въпроса. Той беше изключително възмутен от тази пасивност от страна на парадиращите "правозащитници". Съвсем адекватно заяви, че точно това е истинската дискриминация - да защитаваш закононарушителите от определен етнос. А да изоставяш онеправданите и угнетени да живеят в чувство на безнадеждност, защото техните мъчители са безнаказани и със специална протекция, включително от БХК.
Резултатът от което (описаната по-горе жена и формираната от тежкия ѝ живот житейска философия, на нея и хиляди като нея) се видя от всички.
 
Възмущението на Костадинов го накара да подаде жалба срещу БХК в Комисията за защита от дискриминация, в която поставя отново именно горния проблем в светлината на отношението (или по-скоро липсата на такова) на комитета.
Нямам представа докъде са стигнали нещата с тази жалба. Знам само, че до този момент гордите защитници по никакъв начин не са показали, че знаят по въпроса. Напротив днес се възползваха от възможността да изригнат по "Дарик" срещу него. Според мен, днешната им проява няма нищо общо с твърдяната от тях загриженост. Това просто е отмъщение затова, че някой им каза истината, а именно, че:
БХК ПРЕЧИ НА РОМИТЕ ДА СЕ ИНТЕРГИРАТ И ДИСКРМИНИРА НАЙ-УЯЗВИМИТЕ ЧЛЕНОВЕ НА ТЯХНАТА ОБЩНОСТ!
БХК има своя страна мощна, безкритична и сервилна медийна подкрепа. А Костадинов може да разчита само на силата на българския дух и убеденост в правотата си. И именно затова той им е трън в очите - защото им казва истината. И я казва по начин, по който боли.
Проблемът може да бъде разрешен, когато се знае от какво произтича. Именно за това тези, които говорят истината, макар и горчива се опитват да издърпат обществото напред. А гордите рицари, наметнали мантията на медийния комфорт, на практика държат цялото общество (вкл. и ромите) в блатото. 

* Костадинов е бил член и заместник-председател на една партия, която се опитваше да ни убеди, че е патриотична. В един момент се получи така, че започнах да общувам с повече членове на тази партия, въпреки че не съм неин член. На политическо равнище въпросната партия проявява негодувание против Костадинов, който имаше доблестта да ги напусне с гордо вдигната глава, когато беше несъгласен. Но на личностно равнище, всеки отделен човек, който го познава, изразяваше и изразява пред мен възхищение от Костадин като човек и като приятел. И много хора не си го признаха, но виждам в очите им, че им е болно, че са загубили такъв приятел... 



Гласувай:
34



1. olivie - Да, ама не
25.06.2014 14:03
Въпрэсът за немръстните булки си е за Агенцията за закрила на детето, а не на комисия за защита от дискриминция. Тоя е по - слаб адвокат и от Пеевски.
цитирай
2. minevv - da
25.06.2014 14:13
верен пост
всички да са равни пред закона!!!!!
цитирай
3. tutankhamon661 - 1. olivie - Да, ама не
25.06.2014 14:39
olivie написа:
Въпрэсът за немръстните булки си е за Агенцията за закрила на детето, а не на комисия за защита от дискриминция. Тоя е по - слаб адвокат и от Пеевски.


Какво значение има кой ще се заеме с проблема? Bажното е да го направи.

В подобни случаи разни калъфи-дебили излизат с номера, че продажбата на булка било традиция. Hа други места канибализмът е традиция. Докато се чудим кой точно да поеме въпроса, те настъпват. Едно прието, второ одобрено .... – накрая всичко това може да стане задължително.


цитирай
4. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
25.06.2014 14:40

Колкото до Хелзинкския комитет, те най-малко имат сметка от решаване на проблемa. Hапротив: ползата им е да го изострят, за да получават пари. Ако го няма, “кранчето” спира.

цитирай
5. drugi - olivie, чети
25.06.2014 15:32
Ако се зачетете в жалбата, която е подал Костадинов, ще разберете ЗАЩО е до Комисията за защита от дискриминация, а не до Агенцията за закрила на детето.
А ако се чувствате по-добър адвокат от него, спокойно можете да покажете на какво сте способен в правото с "перо" в ръка.
цитирай
6. krassko - Не познавам костадинов, но напълно го подкрепям за всичко казано
25.06.2014 15:58
цитирай
7. olivie - други,
25.06.2014 15:59
Не разбираш какво имам предвид. По този начин поднесена жалбата няма да намери решение на конкретен казус, а е насочена с/у БХК. С това се цели радикално решение с един куршум. Следва обаче комисията да инициира някакви законови промени и чак след това те да се приложат. При Агенцията всичко подлежи на незабавно изпълнение - отнемане на детотето-булка и даването му в друго, ако ще пак ромско семейство за доотглеждане. И не съм адвокат, но това е очевадно за веки мислещ според мене. Агенцията и сега решава подобни казуси и затова ромите взеха да крият кой е бащата /за да не го съдят за изнасилване/ С две думи непълнолетните са от компетентостта на агенцията, а за другите трябва да доказваш изнасилване за всеки конкретен случай /ако имаш жалващ се обаче/ Другото всичкото е лай-лай кучка и един адвокат много добре го знае.
Айде със здраве!
цитирай
8. olivie - други,
25.06.2014 16:00
Не разбираш какво имам предвид. По този начин поднесена жалбата няма да намери решение на конкретен казус, а е насочена с/у БХК. С това се цели радикално решение с един куршум. Следва обаче комисията да инициира някакви законови промени и чак след това те да се приложат. При Агенцията всичко подлежи на незабавно изпълнение - отнемане на детотето-булка и даването му в друго, ако ще пак ромско семейство за доотглеждане. И не съм адвокат, но това е очевадно за веки мислещ според мене. Агенцията и сега решава подобни казуси и затова ромите взеха да крият кой е бащата /за да не го съдят за изнасилване/ С две думи непълнолетните са от компетентостта на агенцията, а за другите трябва да доказваш изнасилване за всеки конкретен случай /ако имаш жалващ се обаче/ Другото всичкото е лай-лай кучка и един адвокат много добре го знае.
Айде със здраве!
ПП. Щях да забравя: Съжалявам, ако съм провалил някой платен дебат на тема антисемитизъм - на такива въдици все по - малко хора се хващат. Ще се поясня: Къде в нашите закони е казано, че булка не може да се продава ритуално? /а всичко което не е изрично забранено е разрешено според нашето законодателство/ Така че какво пледирате в момента - че етническите българки са дискриминирани, или искате законодателни промени да дискриминирате ромките, щото така ви е кеф? А може би точно искате да насадите БХК на тези яйца? Не че ги защитавам. Те имат много други трески за дялане и накрая замършват по Путиновски - със забрана за дейност, като застрашаващи националната сигурност. Но не и по този махленски начин по Пеевски.
цитирай
9. getmans1 - К.К. не може да е обект на БХК.
25.06.2014 18:00
olivie написа:
Въпрэсът за немръстните булки си е за Агенцията за закрила на детето, а не на комисия за защита от дискриминция. Тоя е по - слаб адвокат и от Пеевски.


Казусът за невръстните булки е от компетенцията на АЗД т.е. държавата, а БХК трябва да се занимава с държавните институции а не отделен индивид, неин приоритет трябва да са всички граждани а не отделни малцинства.

БХК в последните / 20-25г/ е тотално компроментирана организация и е крайно време някой по-компетентен адвокат или журналист да занимае централата и или каквото е там ръководство.
цитирай
10. drugi - Olivie, не си прав
25.06.2014 19:40
Като юрист ти казвам, че не си вникнал в това, което е направил Костадинов. Реално той единствен е прозрял, че с поведението си, с което БХК от една страна защитава неистово циганите, а от друга "великодушно" мълчи за издевателствата над циганските момичета, реално провежда дискриминация. И именно затова трябва да носят отговорност.
Отделните казуси на отделните деца може и да са за Агенцията за закрила на детето, но глобалното отношение (или по-скоро липса на такова) е за друг орган.
Крайно време е всеки да се опита да прави анализи и "дава акъл" по темите по които е компетентен. Аз, например, не разбирам от полимери и не давам акъл на химиците. Не виждам защо човек, който не е юрист, си позволява да дава акъл на юристите и на всичкото отгоре да прави анализ кой бил качествен, кой не и кой по-малко от другия ...
цитирай
11. drugi - Olivie, не си прав
25.06.2014 19:40
Като юрист ти казвам, че не си вникнал в това, което е направил Костадинов. Реално той единствен е прозрял, че с поведението си, с което БХК от една страна защитава неистово циганите, а от друга "великодушно" мълчи за издевателствата над циганските момичета, реално провежда дискриминация. И именно затова трябва да носят отговорност.
Отделните казуси на отделните деца може и да са за Агенцията за закрила на детето, но глобалното отношение (или по-скоро липса на такова) е за друг орган.
Крайно време е всеки да се опита да прави анализи и "дава акъл" по темите по които е компетентен. Аз, например, не разбирам от полимери и не давам акъл на химиците. Не виждам защо човек, който не е юрист, си позволява да дава акъл на юристите и на всичкото отгоре да прави анализ кой бил качествен, кой не и кой по-малко от другия ...
цитирай
12. olivie - Много станахте тия дето се правят на велики
25.06.2014 21:03
"БХК от една страна защитава неистово циганите, а от друга "великодушно" мълчи за издевателствата над циганските момичета, реално провежда дискриминация" Кой в тази крилата фраза е дискриминиран? Когото защитават, или за когото мълчат? Повече няма да давам оценки - всеки може за ги направи и сам.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2093161
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол