Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2014 12:45 - ВМРО и БХК - врагове, които са си от полза
Автор: drugi Категория: Политика   
Прочетен: 1833 Коментари: 2 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Прави ли Ви впечатление, че винаги когато ВМРО е загубило симпатии и ... изведнъж БХК се появява отнякъде, изсипва някаква дразнеща глупост по медиите и ... рицарят на белия кон излиза от "Пиротска" 5 и започва да ни говори това, което искаме да чуем...

На мен наскоро ми направи. И ... ми се дорева.
Отдавна съм осъзнал, че поведението на БХК не цели да помогне на пострадалите и уязвими членове на обществото, а цели да саботира цялото общество - помощ (включително медийна, при това масирано) получават основно и най-вече тези, които пречат на обществото да функционира нормално. А другите ...
(като например р
омските момичета, които биват продавани като животни на съвременни пазари за роби, пардон "булки"), не само че не получават никавка защита.  И когато обърнеш внимание на БХК-то, си траят, защото не им е изгодно, а после търсят сгоден случай да те нападнат.

Та за ВМРО и БХК ми беше думата и за сълзите...
ВМРО от много време насам са патриотични основно заради заглавието, седалището и на телевизионните напъни на публичните си личности. И тези люде (част от които съм бил и аз) към настоящия момент са патриотични, когато се налага ... хората да не ги мразят толкова интензивно.
И тъй като обществото трудно може да преглътне прегръдката с Бареков, някой идва на помощ на ВМРО...
И тозй някой е "лошият".

Накратко, когато ВМРО има нужда от помощ за преодоляване на липсата на обществена симпатия, получава от БХК протегната ръка под формата на абсурдна, дразнеща теза. 
Тогава медиите дават микрофона именно и само на ВМРО и у обществото остава с впечатление, че единственият им защитник е ... ВМРО.

Някой запита ли се защо БХК досега не успяха да направят нищо на никой от ВМРО? 
Някой запита ли се защо ВМРО напада БХК по начин, по който знае, че няма да им навреди?
А някой запита ли се защо медиите дават трибуна срещу БХК само на ВМРО, Павел Чернев и други подобни?

Аз се запитах...
и от отговора ми се ДОРЕВА!!!



Гласувай:
17



1. raders - Какво е то това БХК, бе холан? Изр...
16.12.2014 13:14
Какво е то това БХК, бе холан? Изризилявай се по нашенски!
цитирай
2. drugi - Български Хелзинкски Комитет
16.12.2014 14:09
Мислех, че е ясно
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2091583
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол