Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2015 19:47 - Троловете режат мостове между Македония и майка България
Автор: drugi Категория: Политика   
Прочетен: 2033 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 10.04.2015 19:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Нали знаете какво е тролът към днешна дата? Това е фалшив профил, от който един или много човека се напъвят да изразяват лично (или на работодателя) мнение, като в повечето случаи са вредни не само за дискусията, която спамят, ами и за цялото общество.
За вътрешнополитическите тролове няма какво да говоря, тях си ги знаем всички. Думата (мъката) ми е за троловете, които се напъват по патриотична тематика, и по-точно по въпроса с Македония.

Какво имам предвид? Ще поясня с пример:
Всичките ми приятели знаят, че активният ми патриотизъм обладава на 100% личната ми философия и до предопределя житейския ми път. Някои от тях не са "изкушени" от патриотизъм, но се отнасят добронамерено към моите желания, усилия и философия. 
Та, преди повече от година водех моята си словестна война с нелигитимното (според мен) правителство на Орешарски и с Николай Бареков, който го докара на власт. Един такъв трол се появи под една моя политическа публикация. И ... започна да обяснява как всъщност ВМРО били истински патриоти (темата няма да я подхващам, че ми е болна) и ... че ... коалиционният партньор на ВМРО - Николай Бареков бил истински и голям българин; как македонските българи масово го ценяли, уважавали и разчитали на него и ...т.н.
Е, въпросният трол си направи политическата реклама, само че ... последиците бяха неприятни. Мой приятел, който не се занимава с патриотизъм, а темата Македония му е чужда, дойде и при мен и ме попита:
Защо си хабя усилията да защитавам българите в Македония, при положение, че стояд зад Бареков?
Сляп ли съм та невиждам, че македонците мразят България и именно затова подкрепят Бареков?
...

Как да му обясня на този човек, който не е запознат със сплетните и интригите, които се вихрят в псевдопатриотичните среди?
Как да му докажа, че този профил не е на македонски българин, а на български агитатор на т.нар. "ВМРО" БНД?
Как да му обясня, че нашите братя зад границата са в трдуна и деликатна ситуация и последното нещо, което им минава през ума е да спамят политически послания?

Този човек, за който Ви говоря е загубен за каузата? Сигурен е, че е прав в тежките си обвинения, защото с очите си е видял "доказателството". Преди два дни отново го видях и ми се надсмя, че се занимавам не просто със загубена, а с вредна за България и кауза.

И знаете ли? Аз съм виновен, защото от криворазбрана коректност към автора на този тролски профил, оставих (поне) един човек в заблуда.

Битката за българщината в Македония е свята. И всеки, който я използва за постигане на други цели (да помогне на политическа партия; да изкяри някй лев; да си подсигури тежка софра; да се направи на интересен и т.н.) върши черен грях към България. И гръмките думи не го опрощават, а го правят още по-грешен.
Бог вижда, ние, които можем да мислим, просто си знаем.

 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2084100
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол