Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2015 14:14 - Реформаторската помия се превърна в кървавочервена сапунка
Автор: drugi Категория: Политика   
Прочетен: 1940 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Вчера всички видяхме червената полюция на другаря Станимиров от ДСБ (РъБ, де). 
Стана скандалът и днес Станимиров реши да се оправдае, че се объркал:
image Т.е. реши да излъже електората, че ставало въпрос за грешка ...
Грешка е да натиснеш грешен клавиш на компютъра.
Грешка е да подадеш мигач в обратна посока и да направиш катастрофа.
Грешка е да се насладиш на най-добрата приятелка на жена ти. Ама ... позицията на Станимиров от вчера няма как да е грешка. Подобна политическа изява е добре обмислен акт. Акт, който не можеш да оправдаеш с детска емоция или бушуващи хормни. 
Това е акт, който показва симпатия.
Симпатия към партията-"майка" на т.нар. десни, дето се именуват "реформатори".
И не, че няма някакво кой знае какво значение, щото тя истината ясна, ама на всички, дето го прочетохме вчера, ни направи впечатление, че и Р. Кънев го е "харесал".
Аз съм толерантен човек с дясно мислене и непоносимост към комунизма и неговите днешни отрочета. А като юрист изпитвам същата неприязън към всеки, който се гаври с правовия ред в държавата. 
Преди повече от година видях, че РъБ са комунисти не гласувах за тях. Днешните политически кълбета на дупедатите затвърждават правотата ми.
И, като човек, който е подкрепил ГЕРБ, заявявам, че няма да приема политически "компромис", който ще бучне изнасилвача на гражданското общество в удобно кресло.

Каквото и да стане, обаче, се надявам, че моите приятели, симпатизанти на РъБ няма да забравят гаврата, която техните депутати врътнаха на всички нас.


Преди известно време някъв РъБ тръгна да ми се прави на демократ да ми обяснява как неговият баща като един достоен милиционер през комунизма... и точно тук спрях да го слушам.
Полтически отрочета на Костов, гадни сте ми, гнусни и червено противни. Чувствам се ужасно, че съм гласувал за вас.




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2093286
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол