Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2015 21:34 - Горкият Патриотичен фронт
Автор: drugi Категория: Политика   
Прочетен: 2927 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 11.08.2015 21:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Тия дни една несъстоятелна публикация (мултиплицирана мащабно), твърдяща за наказателна процедура срещу България, ме разсмя и мотивира да спиша набързо моето становище по въпроса. 
Малко неочаквано за мен спорът се разрастна и дори
разни бивши бойци от кохортите на Бареков се включиха във възможността да врътнат PR.
Та докато си дебатирах с привържениците на популизма, едно птиченце ми подшушна да се поровя в страницата на Народното събрание.
И с огромно изумление установих, че така нареченият Патриотичен фронт и те решили да се намърдат в нишата на популизма. С други думи
внесли предложение за изменение на чл. 417 ГПК.
image
С любопитство се зачетох в мотивите им.
image
Образно казано, реших да проверя на какво са способни правните им съветници (зер едва ли са без такива ...). Та ... това, което открих ме смая. В смисъл такъв, че мотивите им бяха толкова абсурдни, че изпитах съжаление ... не събрах сили дори да се изсмея.
"Патриотите" ако питате, топлофикациите с помощта на енергийното лоби си дерибействат с чл. 417 и от това страдат десетки хиляди хора...

 image
Тоя текст е завършен, 100%, категоричен абсурд. 
Ей вижте сами какво пише в прословутия чл. 417 ГПК:
image
Някъде в точка втора или пък в целия член да виждате да пише топлофикация?
МИ ... НЯМА
В закона такова нещо нямаи нито една Топлофикация не е успяла да си извади изпълнителен лист по чл. 417 т. 2, както пише в мотивите. И няма как да успее, защото в законът няма такава възможност.
Какъв ми е изводът ли? Мисля, че или юридическото мислене в ПФ нещо ич го няма. Или пък са проспали писаните на мотивите.
Другият вариант е в ПФ просто да смята, че тяхният електорален таргет е дотолкова повърхностен, че да поглъща и приема за чиста монета всякакви глупости.
Каквото и да е ... жалко. Ма много жалко, защото станаха за резил пред юристите...
Чак ми е жал ... че има не малко хора в техните кръгове, дето ги ценя като хора.

И за да завърша позитивно, ОБЕЩАВАМ ако от ПФ ми покажат 100 човека, които са пострадали от топлофикация по линия на чл. 417 т. 2 от ГПК, да спра да казвам истината за тях за цял месец.



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2083735
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол