Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2015 11:30 - Добромир Валачев или какво значи да си повярваш (и да ти повярват) повече, отколкото ...
Автор: drugi Категория: Политика   
Прочетен: 2464 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Както многократно съм казвал, в зората на моето пълнолетие се подвизавах в и около т.нар. ВМРО в Габрово. Първите сбирки на патриотичния кръжок бяха в една малка стаичка до "Дома на кингата", а най-младият човек след мен беше 20 години по-възрастен.
На една от тези сбирки доцент Петър Иванов, един изключителен патриот, дойде с един свой колега, когото ни представи като Добромир Валачев. Въпросният беше нервен и притеснен, но успя да ни обясни, че той е човек с дясно мислене и симпатии към патриотизма, че най-голямата ценност, която има в живота е чистата му съвест и непоносимостта към лъжата. Г-н Валачев искаше да влезе в политиката през листата на ОДС, но тъй като (по думите му) никой не стоял зад него, търсеше подкрепа в предстоящите предварителни избори, които СДС щяха да проведат, за да селектират най-добрите си кандидати.
След като си тръгна, ние (всъщност те, големите, защото аз бях малък и основно слушах) обсъдихме и решихме, че човекът изглежда честен и заслужава да бъде подкрепен. Всичките, които бяхме на тази среща, на предварителните избори не само, че посочихме името му, но го наредихме и на първо място.  
Подкрепата за Валачев, обаче не се ограничи до ВМРО. Аз говорих с моите родители и с баба ми, които също го номинираха на първо място. А баба ми от своя страна, като член на БДФ, беше споделила за него пред своите съпартийци, та г-н Валачев се е сдобил с още няколлко "първи" места и по тази линия.
След обобщаване на резултатите от тези предварителни избори, Валачев беше на задна позиция, но за разлика от други номинации, той попадна в листата. Наистина си нямам представа какво ще да се случи ако не беше помощта от ВМРО, от мен, моите родители, баба ми и нейните приятели от БДФ. Внасям уточннение, че тогава СДС не бяха сами, а се бяха коалирали с много партии под абревиатурата ОДС (обединени демократични сили). Та можете да си представите колко хора от колко партии и партийки драпаха за листите.
Във всеки случай след тогвашания "успех" на Валачев, започна политическия му растеж на габровска почва. През годините често съм засичал името и физиономията му по разни новини или предизобрни плакати... 
Онзи ден, докато си бях в Габрово, един мой приятел ми спомена за
статия, свързана с Валачев в електронния парцал "Пик". По принцип гледам да спазвам някаква информационна хигиена и този сайт ми е черния списък, но ... реших да прочета за какво става въпрос. Дето се вика, и аз имам (може би) някакъв принос за това, че тоя човек се покатери в политиката. 
Оказа се, че Валачев вече е заместник-областен управител на Габрово, поставен там по линията си на коалиционен партньор на ГЕРБ. 
Та, ако може да се вярва на ПИК, Валачев вече не демонстрира уважение към честността и към обществото (с което уважение си получи номинациите през 1997-ма). Всъщност, още по-зле ... в публикуваните изявления можем да намерим надменност, чувство за недосегаемост ... и други черти на психологията, които не са характерни за порядъчните хора. Дето се вика ... (до голяма степен) типичен представител на РБ и конкретно на най-тъмната част от тях - на ДСБ.
И като си спомня колко притеснен беше ... като си спомня как чупеше пръсти там в малката стаичка, как се опитваше да ни обясни колко вярва в честността в политиката ...
И като си помисля, че и аз имам някакъв принос в това да израстне ... чак ме напушва на смях.
Ей ... големи "умници"бяхме ония, които вярвахме на Костов ...



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2093224
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол