Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2008 14:51 - нашият отбор
Автор: drugi Категория: Спорт   
Прочетен: 1393 Коментари: 2 Гласове:
0



От известно време насам се събираме по 1-2 пъти в седмицата да играем мач. В началото беше заради злощастния спаринг с "Банско Уондърърс", но след това продължихме и май се оформя една хубава традиция.
За съжаление, дори след толкова много мачове не може да се каже, че сме добри или дори, че ставаме. 
Аз лично имам идея как да се оправим, но малко ме съмнява, че ще се реализира. Все пак ако стане реалност, ще се окича с гордостта на добър тактик :) 
Тъй като полевите играчи много трудно спират и обработват топките (особено високите), мисля, че няма да е зле топката да се свали на земята и да се правят комбинации с къси пасове, по възможност двойни.

Освен това ми прави впечатление, че когато някой забави топката, останалите му съотборници се скупчват наблизо, но вместо да помагат, по-скоро пречат.
В този случай ще е най-добре ако помагащите се отдалечат на по-голямо разстояние и търсят начин да се открият.

Ако двете горни идеи се реализират, ще станем супер и ще може да играем и по турнири.

А ако не съм прав...... ще си хвърля дипломата ;)



Тагове:   Нашият,   отбор,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - vanio_l
13.09.2008 10:19
И си прав, и не съвсем ;-)
Справяме се трудно не само с високите топки, ами и с въпросните къси пасове (то такива май въобще липсват), а и въобще с всички елементи на играта ;-( Та според мен не е толкова важно засега на какво да наблягаме, а да се събираме да играем. :-)
Дипломата си я пази, защото май ще ми трябват специалните ти способности (за съжаление ;-( )
В неделя ще играем ли?
цитирай
2. drugi - Пасовете
13.09.2008 20:54
На мен затова ми е идеята, че тряба да се пробваме с къси пасове - защото са по-лесни от високите топки.
Ако им качим процента, сигурно и головете ще са повече. :)

В неделя няма да мога да дойда, ама другите сигурно ще са там.

А колкото до специалните ми познания - знаеш, че винаги можеш да разчиташ на тях. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2091481
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол