Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2014 13:17 - Зодии за наивници и зодии за сериозници
Автор: drugi Категория: Забавление   
Прочетен: 1022 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 21.04.2014 13:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Преди малко докато сменях каналите, попаднах на някаква телевизия, в която незнаен чичко със сериозен басов тон ми съобщаваше как кошницата на изобилието днес ще се изсипе на главата ми, защото съм от не знам си коя зодия. Брех, как се смаях само... Мислех, че телевизионните астрологични анекдоти са отживелица като мъдростта на Жорж Ганчев ...
Вие осъзнавате ли... по телевизията съвсем съзнателно ни разкзват откровени небивалици, за което разни категории икономически субекти вземат пари (писачите на анекдоти затова, че са ги написали; телевизиите затова, че ни продават рекламите си).
Иначе казано, астролозите и телевизиите в откровено сътрудничество (което може да се опредли като "схема") ни наливат в главите небивалици, в които много добре знаят, че няма и мегабайт истина. Остави другото, ами ги поднасят по такъв начин, че да убедят масовия потребител и гражданин, че са си направили труда да издирят незнайни формули и да сметнат по незнайни пътища какво говорят звездите.
Чудя се ... дали пък да не се наредя и аз на опашката да изкарам някой лев, като съдя телевизиите и астролозите за това, че съзнателно ми наблъскват в главата некачествено продукт, въпреки че са наясно, че ако съм по-лековерен, може и да им повярвам и да пострадам?!?

 



Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2090068
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол