На лекциите по "Публична администрация" в трети курс проф. Къндева ни каза, че 20% процента от оценката ще се формира от курсова работа на тема "примерна организация на административен орган". Разбрахме също така, че професор Къндева оценава високо и насърчава самостоятелното мислене у студентите.
И така, моя доверчива милост си измисли един имагинерен административен орган, предметът му на дейност, и започна да работи върху структурата. Всичко вървеше горе-долу добре и аз бях много щастлив от собственото си творение, докато.... един кратък разговор с колеги от горния курс ме информира, че ако искам да имам висока оценка, трябва просто да препиша някакъв правилник, а не да се правя на творец (тогава оценката ми със сигурност ще бъде по-ниска). Огледах се и установих, че моите колеги правят точно така и ... захвърлих проекта си, преписах правилника на едно училище и ... получих (6).
Да живее самостоятелното мислене у студентите и преподавателските методи на мотивация за това.
Методика „Избор на картинки” (за деца на...
Методика за изследване мотивацията за уч...
04.12.2008 14:20
Поздрави, Живко.