Постинг
01.09.2012 15:55 -
И аз искам АЕЦ Белене, но не на безумна цена
Автор: drugi
Категория: Бизнес
Прочетен: 19338 Коментари: 48 Гласове:
Последна промяна: 02.09.2012 21:21
Прочетен: 19338 Коментари: 48 Гласове:
13
Последна промяна: 02.09.2012 21:21
Разбира се, че искам да имаме Втора атомна. И не съм само аз. Всички българи го искаме. Само че не искаме да платим за АЕЦ-а много повече, отколкото струва.
Г-н Станишев се усмихваше аристократично, котао в държавата имаше пари, но така и не се сети да даде пари за асфалт или за други полезни неща. Сега, като няма пари, се сърди мъжката, че трябвало да правим АЕЦ. Трябва, ама откъде да вземем пари и за това?
И защо да даваме много повече пари, отколкото струва. Социалистите се сърдят, че вместо да се дават пари за друго, строим магистрали. Хубаво де, ами какво да правим, да зарежем магистралите, да пренасочим парите към Белене? Така след 5 години ще осъзнаем, че не са достатъчно, ще спрем строежа и ... пак няма да имаме пътища ...
От тази гледна точка искането за референдум си е лицемерие, при това нагло.
Колкото повече време минава, толкова по-странни ми се струват социалистите.
Г-н Станишев се усмихваше аристократично, котао в държавата имаше пари, но така и не се сети да даде пари за асфалт или за други полезни неща. Сега, като няма пари, се сърди мъжката, че трябвало да правим АЕЦ. Трябва, ама откъде да вземем пари и за това?
И защо да даваме много повече пари, отколкото струва. Социалистите се сърдят, че вместо да се дават пари за друго, строим магистрали. Хубаво де, ами какво да правим, да зарежем магистралите, да пренасочим парите към Белене? Така след 5 години ще осъзнаем, че не са достатъчно, ще спрем строежа и ... пак няма да имаме пътища ...
От тази гледна точка искането за референдум си е лицемерие, при това нагло.
Колкото повече време минава, толкова по-странни ми се струват социалистите.
Трябва ли ни АЕЦ Белене
Да подарим 100% от АЕЦ Белене на Русия з...
Уникални архивни кадри от протеста срешу...
Да подарим 100% от АЕЦ Белене на Русия з...
Уникални архивни кадри от протеста срешу...
Следващ постинг
Предишен постинг
За чий кур ни е?!
Имаме ли ток сега? Повече от достатъчно? Можем ли да изнасяме излишния ток?
Ц.
Щото и комшийте си имат. Белене е една ИДИОТЩИНА! ДОРИ И БЕЗ ПАРИ ДА НИЯ ПОСТРОЯТ.
цитирайИмаме ли ток сега? Повече от достатъчно? Можем ли да изнасяме излишния ток?
Ц.
Щото и комшийте си имат. Белене е една ИДИОТЩИНА! ДОРИ И БЕЗ ПАРИ ДА НИЯ ПОСТРОЯТ.
а само ругатни.
Така не се решават въпроси, по които ще има референдум.
И не само тук, а във всички медии се говори само с емоции, без капка рационални технико-икономически аргументи.
В този смисъл предишният коментар е напълно безполезен.
цитирайТака не се решават въпроси, по които ще има референдум.
И не само тук, а във всички медии се говори само с емоции, без капка рационални технико-икономически аргументи.
В този смисъл предишният коментар е напълно безполезен.
Тези, дето ги познавам сигурно са чужденци.
цитирайnadagr написа:
а само ругатни.Така не се решават въпроси, по които ще има референдум.И не само тук, а във всички медии се говори само с емоции, без капка рационални технико-икономически аргументи. В този смисъл предишният коментар е напълно безполезен.
Че Белене е важна- важна е,но за добруването на Българите,а не на съветските агенти! И референдум е нужен,но не за това дали да го има АЕЦ-а,а дали да я има "Партията" и дали да има ДПС!
Станишеф се е хванал за това Белене като удавник за сламка. Поне да бяха направили нещо смислено докато бяха на власт, поне да има за какво да се хване човек. Ама то няма! У лево /и без това са левица/ и там да си седят докато свят светува!
цитирайЗа какви референдуми си хортувате бе.Нали ирландците правиха такива до дупка.
Пълни наивници сте .Кой ви пита вас .Не разбирате ли ,че българите в BG не са нужни.
цитирайПълни наивници сте .Кой ви пита вас .Не разбирате ли ,че българите в BG не са нужни.
7. kostadin - За какви референдуми си хортувате ...
04:30
За какви референдуми си хортувате бе.Нали ирландците правиха такива до дупка.
Пълни наивници сте .Кой ви пита вас .Не разбирате ли ,че българите в BG не са нужни.
Нали в България имало всичко, само не и българи! Те са "Персона нон грата"!
цитирай04:30
За какви референдуми си хортувате бе.Нали ирландците правиха такива до дупка.
Пълни наивници сте .Кой ви пита вас .Не разбирате ли ,че българите в BG не са нужни.
Нали в България имало всичко, само не и българи! Те са "Персона нон грата"!
Бял Ролс- Ройс, френски готвач, харем?...
цитирай
9.
анонимен -
За сравнение
02.10.2012 13:44
02.10.2012 13:44
2-та рактора на Белене с обща мощност 2000 Mw ще струват 10,3 милиарда евро максимум (по оценка на HSBC) или около 13 милиарда долара. Тези пари, разделени на БВП на България за миналата година са малко над 25%.
За сравнение Турция строи 4800 Mw мощности за около 20 милиарда долара. Разделени на техния БВП това прави около 2,7 %.
Сами си направете сметка дали тази централа е евтина и дали въобще ние по джоба.
цитирайЗа сравнение Турция строи 4800 Mw мощности за около 20 милиарда долара. Разделени на техния БВП това прави около 2,7 %.
Сами си направете сметка дали тази централа е евтина и дали въобще ние по джоба.
Сравнението е точно! Но...в цената НЕ влизат разходите за транспорт и съхранение на отработеното гориво и за обезопасяване на хранилищата!
цитирайцентралата се изплаща сама с много по-евтин ток. Като се правят отчисления от печалбите за изплащане на заемите.
1 киловат от АЕЦ"Козлодуй" е 4-5 стотинки. А тя е стар модел. Новата АЕЦ"Белене", която ще е последна дума на техниката се очаква да произвежда още по-евтин ток.
1киловат от топлоцентралите е 40-50 стотинки.
1 киловат произведен -
от слънчевите - струва 70-80 стотинки.
От вятърните генератори също 70-80 стотинки.
Като държавата е поела задължението за последните 2(така наречените зелени енергии) да им плаща за всеки произведен или не произведен киловат ток винаги по 70-80стотинки.Затова беше и последното увеличение от 13% на цената на тока.
Държавата е поела задължението още да плаща даже, ако не са произвели по една или друга причина(авария и тн)и не произведената ел.енергия.
Работила не работила се плаща тока по проектната мощност, на която е конструирана и изградена съответниат фотоволтаичен или вятърен производител на ЗЕЛЕНА ЕЛ.ЕНЕРГИЯ.
Има парадокс.
Може днес ПРИМЕРНО ВЯТЪРНИЯ ГЕНЕРАТОР да е работил 2 часа.
Държавата(енергото) му плаща все едно че е произвеждал ток плътно 24 часа.Разликите в крайна сметка плащаме ние, обикновените потребители.
Направено е, за да се НАСЪРЧАВАЛО ПРОИЗВОДСТВОТО НА
ЗЕЛЕНИ ЕНЕРГИИ.
цитирай1 киловат от АЕЦ"Козлодуй" е 4-5 стотинки. А тя е стар модел. Новата АЕЦ"Белене", която ще е последна дума на техниката се очаква да произвежда още по-евтин ток.
1киловат от топлоцентралите е 40-50 стотинки.
1 киловат произведен -
от слънчевите - струва 70-80 стотинки.
От вятърните генератори също 70-80 стотинки.
Като държавата е поела задължението за последните 2(така наречените зелени енергии) да им плаща за всеки произведен или не произведен киловат ток винаги по 70-80стотинки.Затова беше и последното увеличение от 13% на цената на тока.
Държавата е поела задължението още да плаща даже, ако не са произвели по една или друга причина(авария и тн)и не произведената ел.енергия.
Работила не работила се плаща тока по проектната мощност, на която е конструирана и изградена съответниат фотоволтаичен или вятърен производител на ЗЕЛЕНА ЕЛ.ЕНЕРГИЯ.
Има парадокс.
Може днес ПРИМЕРНО ВЯТЪРНИЯ ГЕНЕРАТОР да е работил 2 часа.
Държавата(енергото) му плаща все едно че е произвеждал ток плътно 24 часа.Разликите в крайна сметка плащаме ние, обикновените потребители.
Направено е, за да се НАСЪРЧАВАЛО ПРОИЗВОДСТВОТО НА
ЗЕЛЕНИ ЕНЕРГИИ.
Дето прави сравненията.
ЗА цифрите.
Руснаците строят в Турция 2 АЕЦ.
Като всяка от тях щяла да струва около 15-20 милиарда долара.
Едната е в строеж от година и нещо.
Като турците планират да построят поне още 10-на.
Турция е голяма страна с бързо развиваща се икономика и с 80 милиона население.
Сравнението е некоректно.
Излиза, че по-малките страни не трябва да строят АЕЦ и да плащат скъп ток, а не евтин..., какъвто е тока от атомните централи.
АЕЦ сама се изплаща с много по евтиния ток, който произвежда.
Затова в света са построени много стотици АЕЦ и продължават да се строят с бързо темпо още такива.
В САЩ са стотици. В едната Франция 90% от ел.енергията се произвежда в АЕЦ.
цитирайЗА цифрите.
Руснаците строят в Турция 2 АЕЦ.
Като всяка от тях щяла да струва около 15-20 милиарда долара.
Едната е в строеж от година и нещо.
Като турците планират да построят поне още 10-на.
Турция е голяма страна с бързо развиваща се икономика и с 80 милиона население.
Сравнението е некоректно.
Излиза, че по-малките страни не трябва да строят АЕЦ и да плащат скъп ток, а не евтин..., какъвто е тока от атомните централи.
АЕЦ сама се изплаща с много по евтиния ток, който произвежда.
Затова в света са построени много стотици АЕЦ и продължават да се строят с бързо темпо още такива.
В САЩ са стотици. В едната Франция 90% от ел.енергията се произвежда в АЕЦ.
13.
анонимен -
Как стигнахте до извода, че "всички
04.10.2012 01:25
04.10.2012 01:25
българи го искаме?"
цитирайНе виждате ли ,че освен за тлъсти комисионни нито БСП Нито Герб нито някоя друга партия не я е еня за народа ни.
Държавата първо трябва да организира изхранването на населението си със собствени сили.Няма ли произведена в държавата храна, няма и народ
цитирайДържавата първо трябва да организира изхранването на населението си със собствени сили.Няма ли произведена в държавата храна, няма и народ
15. kostadin - Не виждате ли, че освен за тлъсти ...
09:49
Не виждате ли ,че освен за тлъсти комисионни нито БСП Нито Герб нито някоя друга партия не я е еня за народа ни.
Държавата първо трябва да организира изхранването на населението си със собствени сили.Няма ли произведена в държавата храна, няма и народ
И аз така мисля! Ще оцелеят общества, които се самоизхранват! Трябва да има стратегия за изхранване в зависимост от ситуацията: с нафта, с ток, с животинска тяга, ръчно(за извънредни положения). Мисля, че във втората половина на ХХІ век килограм злато, килограм тор, килограм хляб, литър нафта и литър вода ще струват еднакво! Това е описано в антиутопията на Клифърд Саймън "Градът"! И ако не искате да се случи, подкрепете ме за календарните градове! По-добре да градим една утопия, отколкото да се унищожаваме с поредната антиутопия! Всички досегашни религии, идеологии, доктрини, обществени строеве бяха антиутопии!
цитирай09:49
Не виждате ли ,че освен за тлъсти комисионни нито БСП Нито Герб нито някоя друга партия не я е еня за народа ни.
Държавата първо трябва да организира изхранването на населението си със собствени сили.Няма ли произведена в държавата храна, няма и народ
И аз така мисля! Ще оцелеят общества, които се самоизхранват! Трябва да има стратегия за изхранване в зависимост от ситуацията: с нафта, с ток, с животинска тяга, ръчно(за извънредни положения). Мисля, че във втората половина на ХХІ век килограм злато, килограм тор, килограм хляб, литър нафта и литър вода ще струват еднакво! Това е описано в антиутопията на Клифърд Саймън "Градът"! И ако не искате да се случи, подкрепете ме за календарните градове! По-добре да градим една утопия, отколкото да се унищожаваме с поредната антиутопия! Всички досегашни религии, идеологии, доктрини, обществени строеве бяха антиутопии!
13. ok3223 - За анонимия под №10
03.10 21:12
Дето прави сравненията.
ЗА цифрите.
Руснаците строят в Турция 2 АЕЦ.
Като всяка от тях щяла да струва около 15-20 милиарда долара.
Едната е в строеж от година и нещо.
Като турците планират да построят поне още 10-на.
Турция е голяма страна с бързо развиваща се икономика и с 80 милиона население.
Сравнението е некоректно.
Излиза, че по-малките страни не трябва да строят АЕЦ и да плащат скъп ток, а не евтин..., какъвто е тока от атомните централи.
АЕЦ сама се изплаща с много по евтиния ток, който произвежда.
Затова в света са построени много стотици АЕЦ и продължават да се строят с бързо темпо още такива.
В САЩ са стотици. В едната Франция 90% от ел.енергията се произвежда в АЕЦ.
Дали мислят така майките на Чернобил и Фокушима? АЕЦ е висша форма на фашизъм! Нищо не се изплаща ако се сметне обезопасяването на горивото, производството и съхранението! Вие ни предлагате Хубав Харем като Везира на Гергана! А ние се назлъндисваме! Опасно е! И няма човешко щастие (като в американската конституция), няма екологично чиста околна среда(като в европейската конституция) , а и не построихме с АЕЦ и комунизма!
цитирай03.10 21:12
Дето прави сравненията.
ЗА цифрите.
Руснаците строят в Турция 2 АЕЦ.
Като всяка от тях щяла да струва около 15-20 милиарда долара.
Едната е в строеж от година и нещо.
Като турците планират да построят поне още 10-на.
Турция е голяма страна с бързо развиваща се икономика и с 80 милиона население.
Сравнението е некоректно.
Излиза, че по-малките страни не трябва да строят АЕЦ и да плащат скъп ток, а не евтин..., какъвто е тока от атомните централи.
АЕЦ сама се изплаща с много по евтиния ток, който произвежда.
Затова в света са построени много стотици АЕЦ и продължават да се строят с бързо темпо още такива.
В САЩ са стотици. В едната Франция 90% от ел.енергията се произвежда в АЕЦ.
Дали мислят така майките на Чернобил и Фокушима? АЕЦ е висша форма на фашизъм! Нищо не се изплаща ако се сметне обезопасяването на горивото, производството и съхранението! Вие ни предлагате Хубав Харем като Везира на Гергана! А ние се назлъндисваме! Опасно е! И няма човешко щастие (като в американската конституция), няма екологично чиста околна среда(като в европейската конституция) , а и не построихме с АЕЦ и комунизма!
@ок 223 не разбира нищо от сметки. Токът от Козлодуй е евтин защото в него не влиза изплащане на цената на централата. Никой не знае колко пари са похарчени за строителството на АЕЦ Козлодуй, защото тогава финансирането беше на съвсем друг принцип. Даваха се пари на различни организации за извършване на различни дейности свързани със строежа. Сега финансирането е на проектен принцип и се знае точно колко струва. Освен това фалита на България през 1996-7 нулира стойноста на ВСИЧКО, така че изискването за изплащане на инвестицията отпада. Сега обаче не е така и слава богу. Ето затова АЕЦ белене не трлябва да се строи. Твърде е скъпа.
цитирай8. momchil - @ок 223 не разбира нищо от сметки. ...
18:16
@ок 223 не разбира нищо от сметки. Токът от Козлодуй е евтин защото в него не влиза изплащане на цената на централата. Никой не знае колко пари са похарчени за строителството на АЕЦ Козлодуй, защото тогава финансирането беше на съвсем друг принцип. Даваха се пари на различни организации за извършване на различни дейности свързани със строежа. Сега финансирането е на проектен принцип и се знае точно колко струва. Освен това фалита на България през 1996-7 нулира стойноста на ВСИЧКО, така че изискването за изплащане на инвестицията отпада. Сега обаче не е така и слава богу. Ето затова АЕЦ белене не трлябва да се строи. Твърде е скъпа.
Браво! Най-после някой да напише истината! Дано прочетат много хора! Напишете го в отделна статия! Публикувайте го навсякъде!
цитирай18:16
@ок 223 не разбира нищо от сметки. Токът от Козлодуй е евтин защото в него не влиза изплащане на цената на централата. Никой не знае колко пари са похарчени за строителството на АЕЦ Козлодуй, защото тогава финансирането беше на съвсем друг принцип. Даваха се пари на различни организации за извършване на различни дейности свързани със строежа. Сега финансирането е на проектен принцип и се знае точно колко струва. Освен това фалита на България през 1996-7 нулира стойноста на ВСИЧКО, така че изискването за изплащане на инвестицията отпада. Сега обаче не е така и слава богу. Ето затова АЕЦ белене не трлябва да се строи. Твърде е скъпа.
Браво! Най-после някой да напише истината! Дано прочетат много хора! Напишете го в отделна статия! Публикувайте го навсякъде!
Никога търговските ни отношения с Русия не са били изгодни за нас. Каквато и стока да получаваме от там, я заплащаме по - скъпо от всичките си съседи. Никога комунистическата партия, от създаванета и до днес, не е работила за България, и сега продължава да работи срещу България и българите.Не е нужно да сте ядрени специалисти, икономисти или търговци, направете сравнение за цената на която и да е руска стока продавана у нас и в съсъедните държави.
цитирайВие разбирате от сметки, другите не.
Едно време се строило без сметки, така ли?
И АМЕРИКАНЦИТЕ ОТ АМЕРИКАНСКИя "Пенсионен фонд" дошли тези дни с предложението да построят АЕЦ"Белене" с частни средства, като частни АЕЦ, без да искат никакви гаранции от държавата.
И ТЕ ЛИ НЕ УМЕЯТ ДА СМЯТАТ, ТА СА ГОТОВИ ДА ПОЕМАТ "огромния риск" да построят АЕЦ"Белене" само и единствено с ЧАСТНИ СРЕДСТВА.
ДА ХВЪРЛЯТ НА ВЯТЪРА И ДА ЗАГУБЯТ 10-КИ МИЛИАРДИ ДОЛАРИ ПРИ ТАЗИ КРИЗА В САЩ, защото не умеят да смятат?
Навремето бе построено толкова много, та вече 22 год. мутродемократите го приватизират(продавот за по долар) Кремиковци и още има за продаване.
На това се закрепи и крепи днешният мутрокапитализъм,който продава кон за кокошка, а не е построил една модерно производство на някакъв продукт,стока,годна за продан и навън.
Не се иска да си безакълен сметач.
ОТ ТАКИВА СМЕ У ГЬОЛО.
Ако имаха и най-мъничко съмнение, че влагането на 10-ната милиарда частни средства в строежа, като частна, на АЕЦ"Белене, няма да им донесе в дългосрочна перспектива през следващите десетилетия поне 300% чиста печалба,
АМЕРИКАНЦИТЕ НЯМАШЕ ДА ПРИПАРЯТ НЕ САМО ДО АЕЦ"Белене", но до И България и ЕС.
Само сигурната и огромна печалба ги е накарала да се надигнат от майната си, на 20хил/км от БГ,
да дойдат и да предложат, без никакви гаранции, ДА ПОСТРОЯТ АЕЦ"Белене".
НИЩО ДРУГО.
И за тях АЕЦ"Белене"(от там и България) ще стане породиста дойна крава, която те ще доят за наша сметка
ПОВЕЧЕ ОТ ПОЛОВИН ВЕК.
УМЕЯ АМЕРИКАНЦИТЕ ДА СМЯТАТ.
АХ, КАК УМЕЯТ...
И по всичко им личи, че умеят добре да смятат...
За разлика от някои "не доучени сметачи", на които е платено, за да се от учат да правят елементарни сметки.
цитирайЕдно време се строило без сметки, така ли?
И АМЕРИКАНЦИТЕ ОТ АМЕРИКАНСКИя "Пенсионен фонд" дошли тези дни с предложението да построят АЕЦ"Белене" с частни средства, като частни АЕЦ, без да искат никакви гаранции от държавата.
И ТЕ ЛИ НЕ УМЕЯТ ДА СМЯТАТ, ТА СА ГОТОВИ ДА ПОЕМАТ "огромния риск" да построят АЕЦ"Белене" само и единствено с ЧАСТНИ СРЕДСТВА.
ДА ХВЪРЛЯТ НА ВЯТЪРА И ДА ЗАГУБЯТ 10-КИ МИЛИАРДИ ДОЛАРИ ПРИ ТАЗИ КРИЗА В САЩ, защото не умеят да смятат?
Навремето бе построено толкова много, та вече 22 год. мутродемократите го приватизират(продавот за по долар) Кремиковци и още има за продаване.
На това се закрепи и крепи днешният мутрокапитализъм,който продава кон за кокошка, а не е построил една модерно производство на някакъв продукт,стока,годна за продан и навън.
Не се иска да си безакълен сметач.
ОТ ТАКИВА СМЕ У ГЬОЛО.
Ако имаха и най-мъничко съмнение, че влагането на 10-ната милиарда частни средства в строежа, като частна, на АЕЦ"Белене, няма да им донесе в дългосрочна перспектива през следващите десетилетия поне 300% чиста печалба,
АМЕРИКАНЦИТЕ НЯМАШЕ ДА ПРИПАРЯТ НЕ САМО ДО АЕЦ"Белене", но до И България и ЕС.
Само сигурната и огромна печалба ги е накарала да се надигнат от майната си, на 20хил/км от БГ,
да дойдат и да предложат, без никакви гаранции, ДА ПОСТРОЯТ АЕЦ"Белене".
НИЩО ДРУГО.
И за тях АЕЦ"Белене"(от там и България) ще стане породиста дойна крава, която те ще доят за наша сметка
ПОВЕЧЕ ОТ ПОЛОВИН ВЕК.
УМЕЯ АМЕРИКАНЦИТЕ ДА СМЯТАТ.
АХ, КАК УМЕЯТ...
И по всичко им личи, че умеят добре да смятат...
За разлика от някои "не доучени сметачи", на които е платено, за да се от учат да правят елементарни сметки.
21.
анонимен -
Мене ми е
06.10.2012 14:41
06.10.2012 14:41
през оная работа.
цитирай23. gelert - Здр..
19:20
"...Разбира се, че искам да имаме Втора атомна. И не съм само аз. Всички българи го искаме. "
Не виждам причина да говорите и да представяте Вашето мнение като мнение на Всички българи - Да а ма НЕ - Аз въобще не искам Втора атомна и знаеш ли ЗАЩО...?
ЗАЩОТО там на мястото на онзи гьол както се изразява самия "Бог Бат бойко "на който аз дори не съм фен отдавна ,отпреди промените 1989г почти е готов шлюза "Белене -Чоара "/ако знаеш какво е шлюз /
Той би ни осигурил -
1 . една ВЕЦ 600КВ /справка 1 блок на АЕЦ Козлудуй
2 Избягване на плитчините и праговете по фарватера на р Дунав от 585 км до Свищов осигуряване на търговска скорост ...Трети мост над реката ...и т.н
Задайте си въпроса ЗАЩО никой не говори дори не споменаява за този почти завъшен проект
Отговора е прост - Защото пак някои има интереси за АЕЦ Белене
Аз не зная кой сте, но...сте толкова прав! Аз съм на същото мнение и Ви подкрепям! Ако може да се направи нещо повече, кажете ми! Ще съм с Вас!
цитирай19:20
"...Разбира се, че искам да имаме Втора атомна. И не съм само аз. Всички българи го искаме. "
Не виждам причина да говорите и да представяте Вашето мнение като мнение на Всички българи - Да а ма НЕ - Аз въобще не искам Втора атомна и знаеш ли ЗАЩО...?
ЗАЩОТО там на мястото на онзи гьол както се изразява самия "Бог Бат бойко "на който аз дори не съм фен отдавна ,отпреди промените 1989г почти е готов шлюза "Белене -Чоара "/ако знаеш какво е шлюз /
Той би ни осигурил -
1 . една ВЕЦ 600КВ /справка 1 блок на АЕЦ Козлудуй
2 Избягване на плитчините и праговете по фарватера на р Дунав от 585 км до Свищов осигуряване на търговска скорост ...Трети мост над реката ...и т.н
Задайте си въпроса ЗАЩО никой не говори дори не споменаява за този почти завъшен проект
Отговора е прост - Защото пак някои има интереси за АЕЦ Белене
Аз не зная кой сте, но...сте толкова прав! Аз съм на същото мнение и Ви подкрепям! Ако може да се направи нещо повече, кажете ми! Ще съм с Вас!
23.
анонимен -
Ако видите профила на някого, ко...
09.10.2012 15:19
09.10.2012 15:19
Ако видите профила на някого, когото познавате, НЕ ГО разгласявайте. Информацията от профилите на потребителите ни не трябва да напуска уебсайта.
Когато правите секс с някой от нашите членове, ваша е отговорността да вземете необходимите мерки за предпазване от болести, които се предават по полов път. Препоръчваме горещо да обсъждате с партньора си как да практикувате безопасен секс.
Уважавайте сексуалните желания на другите потребители. Нашите членове са нормални мъже и жени, точно като вас; те не са порно звезди, проститутки или компаньонки.
цитирайКогато правите секс с някой от нашите членове, ваша е отговорността да вземете необходимите мерки за предпазване от болести, които се предават по полов път. Препоръчваме горещо да обсъждате с партньора си как да практикувате безопасен секс.
Уважавайте сексуалните желания на другите потребители. Нашите членове са нормални мъже и жени, точно като вас; те не са порно звезди, проститутки или компаньонки.
аз ти предлагам да обърнете заплащанията на служителите на БАН, вместо 10 месеца работа и 2 месеца почивка, 2 месеца да работят и 10 месеца да почиват. Белким съберете пари.
цитирайТук се разискват сериозни въпроси и от съвети на тъпаци никой няма нужда.
Един иска да строи централа на Дунава, а друго говедо да закрие БАН.
Много сте четирикраките бе. Неизтребими сте.
Свършек нямате.
цитирайЕдин иска да строи централа на Дунава, а друго говедо да закрие БАН.
Много сте четирикраките бе. Неизтребими сте.
Свършек нямате.
"И не съм само аз. Всички българи го искаме."
Аз съм 100% българин, пък не го искам! И имам доста доводи за това, не е щото съм партийна кукла (не симпатизирам на НИКОЯ партия, идеали, мечти и т.н.)! Така че, хайде малко по-полека с гръмките изказвания!
цитирайАз съм 100% българин, пък не го искам! И имам доста доводи за това, не е щото съм партийна кукла (не симпатизирам на НИКОЯ партия, идеали, мечти и т.н.)! Така че, хайде малко по-полека с гръмките изказвания!
27.
анонимен -
10 милиарда евро е приемлива цена
15.10.2012 16:37
15.10.2012 16:37
Питай Кушел и той ще ти обясни,че направо сме на далавера.
цитирайНе се лъжете,че токът от атома е евтин защото скъпо излиза!
цитирайтова Белене!
цитирайВремето на АЕЦ отмина. Вече в цял свят започва ликвидация на ядрени централи.
цитирайплачеш ти! Я се разкарай най- сетне бе, мършляк!
цитирайджуруляк!
цитирайАвторе, вземи си направи справка колко пътища са построени по времето на СтаниШеф - без хвалби и показнаст и колко РЕАЛНО са построени при управлението на вождът с глава като компир... и ти гарантирам, че МНОГО ще се изненадаш от резултатът от справката. Не че БСП са построили страшно много... просто реалните резултати на борисов са горе долу 4.8% от хвалбите му.
№1 - а не ти ли минава през главата, че работещите реактори на Белене имат определен технологичен срок на експлоатация? Знаеш ли колко плащаме заради парниковите емисии от ТЕЦ-овете и че ЕС ни натискат да ги затваряме? Имали сме ток СЕГА, ама както си имаме сега, след 10 години ще трябва или да внасяме, или да стоим на тъмно - заради такива като тебе, дето не им минава през акълът, че след днес има и УТРЕ.
По темата - АЕЦ Белене ще е безумно скъпа, но само ако я строи крадецът борисов. След като ни построи най-скъпото метро на света (линията Младост І - Цариградско шосе - 185 000 000 за малко над 2 км и 2 метростанции), защо да не ни направи и най-скъпата АЕЦ? Неслучайно ГРОБ обявиха цена на Белене 22 000 000 000, при реални оценки на експертите 6 000 000 000 евро - къде ще отиде разликата от десет МИЛИАРДА, ако не в джобовете на борисов и хунтата му?
цитирай№1 - а не ти ли минава през главата, че работещите реактори на Белене имат определен технологичен срок на експлоатация? Знаеш ли колко плащаме заради парниковите емисии от ТЕЦ-овете и че ЕС ни натискат да ги затваряме? Имали сме ток СЕГА, ама както си имаме сега, след 10 години ще трябва или да внасяме, или да стоим на тъмно - заради такива като тебе, дето не им минава през акълът, че след днес има и УТРЕ.
По темата - АЕЦ Белене ще е безумно скъпа, но само ако я строи крадецът борисов. След като ни построи най-скъпото метро на света (линията Младост І - Цариградско шосе - 185 000 000 за малко над 2 км и 2 метростанции), защо да не ни направи и най-скъпата АЕЦ? Неслучайно ГРОБ обявиха цена на Белене 22 000 000 000, при реални оценки на експертите 6 000 000 000 евро - къде ще отиде разликата от десет МИЛИАРДА, ако не в джобовете на борисов и хунтата му?
А преди референдума не да се поплитиканства, а да се кажат истините за АЕЦ.
Колко ниско е КПД на тези централи и, че на година за двата реактора на Козлодуй се изразходват от 20000 до 30000 кг ядрено гориво.
цитирайКолко ниско е КПД на тези централи и, че на година за двата реактора на Козлодуй се изразходват от 20000 до 30000 кг ядрено гориво.
35.
анонимен -
Бизнеса в България:
28% от биз...
25.10.2012 13:29
25.10.2012 13:29
Бизнеса в България:
28% от бизнеса може
да плаща заплата от
4000-лева. 20% от
бизнеса може да
плаща 2000-лева. 30% от бизнеса може да
плаща всякава
заплата - зависи от
стандарта на
българина. И 22% от
бизнеса е зависим от нискит заплати, и може
да оцелее само с
такава експлоатация,
но този бизнес дърпа
икономиката на зад,
такъв бизнес в развита държава - няма.
Заключението е ,че ако
средната заплата се
направи 2000-2500-
лева, тогава ще
фалира само 22% от бизнеса, но
повишения стандарт
ще ликвидира
практически
безработицата. Сега в
България се плащат най-малко разходи за
труд - 15пъти по-малко
от най-развитите
държави, а БВП на
работник е само ДВА
ПЪТИ ПО-МАЛКО. Ето защото икономиката е
на това джудже. Като
до скоро десните
сороски икономисти
обвиняваха за това
ниската производителност на
българина, което е
жив фашизъм като
мислене. Но истината е
че бизнеса взема
повече от колкото е нормално. Бизнеса е
душманин.
Работниците са герои.
Това е истината.
цитирай28% от бизнеса може
да плаща заплата от
4000-лева. 20% от
бизнеса може да
плаща 2000-лева. 30% от бизнеса може да
плаща всякава
заплата - зависи от
стандарта на
българина. И 22% от
бизнеса е зависим от нискит заплати, и може
да оцелее само с
такава експлоатация,
но този бизнес дърпа
икономиката на зад,
такъв бизнес в развита държава - няма.
Заключението е ,че ако
средната заплата се
направи 2000-2500-
лева, тогава ще
фалира само 22% от бизнеса, но
повишения стандарт
ще ликвидира
практически
безработицата. Сега в
България се плащат най-малко разходи за
труд - 15пъти по-малко
от най-развитите
държави, а БВП на
работник е само ДВА
ПЪТИ ПО-МАЛКО. Ето защото икономиката е
на това джудже. Като
до скоро десните
сороски икономисти
обвиняваха за това
ниската производителност на
българина, което е
жив фашизъм като
мислене. Но истината е
че бизнеса взема
повече от колкото е нормално. Бизнеса е
душманин.
Работниците са герои.
Това е истината.
36.
анонимен -
КРЕМЪЛ ИСКА НИЕ ДАВАМЕ
25.10.2012 13:50
25.10.2012 13:50
КРЕМЪЛ ИСКА НИЕ ДАВАМЕ
цитирайДа си вземем Кремъл! Без българите Кутузов и Суворов днес Кремъл щеше да е една бастисана Бастилия!
цитирайАбе защо продължавате разговора за АЕЦ Белене Говорете както посочи дебелата берта от парламената на Боко.Така няма да дразним западните и източните големци
цитирай
39.
анонимен -
до 20. ok3223 - Айде бе...само
26.10.2012 00:29
26.10.2012 00:29
"АМЕРИКАНЦИТЕ ОТ АМЕРИКАНСКИя "Пенсионен фонд" дошли тези дни с предложението да построят АЕЦ"Белене" с частни средства, като частни АЕЦ, без да искат никакви гаранции от държавата." - стига с тази кагебиска лъжа "американци" с червени сабаки руски.
"Разбира се, че искам да имаме Втора атомна. И не съм само аз. Всички българи го искаме." - кой ти дава право да се изказваш от името на всички българи бе смърдел комуникст антибългарин продажем,мършо !Заври си я в червеното кремълско заднуо мислене продажно,долно."Всичко за народа,всичко в името на народа" и "народен съд" пак от името на народа,все комунистически "приказки" и "татовец,човека от народа".Мърши грабители,изедници на България,само бесилки за вас!
цитирай"Разбира се, че искам да имаме Втора атомна. И не съм само аз. Всички българи го искаме." - кой ти дава право да се изказваш от името на всички българи бе смърдел комуникст антибългарин продажем,мършо !Заври си я в червеното кремълско заднуо мислене продажно,долно."Всичко за народа,всичко в името на народа" и "народен съд" пак от името на народа,все комунистически "приказки" и "татовец,човека от народа".Мърши грабители,изедници на България,само бесилки за вас!
40.
анонимен -
AtbJStEtCjvxeFZ
27.10.2012 08:29
27.10.2012 08:29
etib6u <a href="http://cqxyqojjffoq.com/">cqxyqojjffoq</a>, [url=http://escrhvidmlmf.com/]escrhvidmlmf[/url], [link=http://bwaelgvgxmas.com/]bwaelgvgxmas[/link], http://mbjdohbmqtvp.com/
цитирай
41.
анонимен -
BwxIoQFYhlNUtsE
28.10.2012 08:30
28.10.2012 08:30
Jmc2eS <a href="http://soelkbhhcjuh.com/">soelkbhhcjuh</a>, [url=http://dejmenbislpa.com/]dejmenbislpa[/url], [link=http://weyuzdudunab.com/]weyuzdudunab[/link], http://izaqngyhqsnk.com/
цитирай
42.
анонимен -
fqJCTiDHWAd
31.10.2012 01:48
31.10.2012 01:48
Ti0OaT <a href="http://fohjvyhuruog.com/">fohjvyhuruog</a>, [url=http://uucvwazupxrr.com/]uucvwazupxrr[/url], [link=http://hajrfxjmwgxu.com/]hajrfxjmwgxu[/link], http://amcoddduloqm.com/
цитирай
43.
анонимен -
mEaINKxCjzTEGAQ
31.10.2012 23:34
31.10.2012 23:34
17zIr5 <a href="http://diaucqxsdtck.com/">diaucqxsdtck</a>, [url=http://ztfjesucuucv.com/]ztfjesucuucv[/url], [link=http://rypylibvqnkj.com/]rypylibvqnkj[/link], http://xsdwenmibwxa.com/
цитирай
44.
анонимен -
ARSvcOBNNDi
01.11.2012 11:58
01.11.2012 11:58
kuCeuR <a href="http://xwackvsobium.com/">xwackvsobium</a>, [url=http://eaoewvqivgvq.com/]eaoewvqivgvq[/url], [link=http://mvupbaiceoay.com/]mvupbaiceoay[/link], http://hgfkcrskrbsg.com/
цитирай
45.
анонимен -
YXjemdSjmfVSe
02.11.2012 01:55
02.11.2012 01:55
z8W0k8 <a href="http://sflrdtfjrxiz.com/">sflrdtfjrxiz</a>, [url=http://ismudjpderdt.com/]ismudjpderdt[/url], [link=http://qjqnratxncjl.com/]qjqnratxncjl[/link], http://iwmatobwqyoy.com/
цитирай
46.
анонимен -
HfEKOBteJLRffogWOjE
04.11.2012 23:55
04.11.2012 23:55
ZaEZYT <a href="http://qzwzvgntyvij.com/">qzwzvgntyvij</a>, [url=http://faappsyyrevo.com/]faappsyyrevo[/url], [link=http://rfmuypicywju.com/]rfmuypicywju[/link], http://nrmsmpfusdtg.com/
цитирай
47.
анонимен -
BfBUQQHKlDCcdY
05.11.2012 14:20
05.11.2012 14:20
hhB0Qr <a href="http://tmhzrwgmrkum.com/">tmhzrwgmrkum</a>, [url=http://bwjuwtcpxgbx.com/]bwjuwtcpxgbx[/url], [link=http://qjjyawahkkdo.com/]qjjyawahkkdo[/link], http://bqhqogbwetpi.com/
цитирайМоля- ВСИЧКИ БЪЛГАРИ ГО ИСКАМЕ! Айде моля ви първо не ни обобщавайте по този начин и второ пишете ПРАВИЛНО на български език!
цитирайТърсене