Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2014 08:02 - Аз не мразя Путин, но обичам България
Автор: drugi Категория: Политика   
Прочетен: 1874 Коментари: 6 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Аз не мразя Путин. Той е добър за неговата държава. Аз не понасям тези наши политици, които се стараят да угодят на Путин, като продават българския интерес. Аз не съм против Русия. Аз съм против България да бъде безропотен лакей на Русия. Аз уважавам Русия, но ОБИЧАМ БЪЛГАРИЯ!



Гласувай:
4



1. danailvdimitrov - правилно..
05.02.2014 08:58
не бива да се мразят САЩ и ЕС -трябва да се обича България!
цитирай
2. анонимен - В едно изречение
05.02.2014 09:22
си казал нещо, което повтарям, откакто съм тук.
цитирай
3. borko83 - Идват избори за европарлама. И започнаха промивките.
05.02.2014 12:03
И аз не мразя европейците, а просто не харесвам лачените марионетки на глобитата в Брюксел. И понеже България ми е скъпа и не искам да ни залее лавина от необразовани маргинали от третия свят, за които по препоръки на някой еврокомисари трябва да се грижим кат родни братя и сестри, предпочитам да не присъстваме в този уродлив експеримент ЕС. Твърде ми е скъпа България, за да гледам безучастно как я разсипват нашите неолиберални протежета на брюкселската мафия. В този смисъл евразийския съюз колкото и недостатъци да има изглежда като спасение. А да не говорим за преки и косвени загуби от членството в ЕС. От което ако останем, ще ни забранят в скоро време да се наричаме българи. Ще бъдем просто европейски граждани, но вместо националност могат да въведат понятието категория. Защото освен че не трябва да има държави в този проект, не трябва да има и нации. Политика на лунацити, загубили всякакви представи за реалния живот и природните принципи. Поредния безумен социален и икономически експеримент, който ще завърши доста неприятно.
цитирай
4. danailvdimitrov - EС и СССР са измислени от едни и същи хора
05.02.2014 12:35
СССР за да унищожи царска Русия , ЕС за да унищожи нациите на западна Европа.

Затова всички които напуснаха СССР орбитата веднага бяха пратени в ЕС !

Целта е да няма нации или монархи и да ни направят на зеленчуци...
Педофилията,педерастията, инцеса и куп други европейски ценности тепърва ще обхванат всички ни.
цитирай
5. анонимен - СССР за да унищожи царска Русия, ЕС ...
05.02.2014 22:31
danailvdimitrov написа:
СССР за да унищожи царска Русия , ЕС за да унищожи нациите на западна Европа.

Затова всички които напуснаха СССР орбитата веднага бяха пратени в ЕС !

Целта е да няма нации или монархи и да ни направят на зеленчуци...
Педофилията,педерастията, инцеса и куп други европейски ценности тепърва ще обхванат всички ни.

Този коментар, без никакво извинение, заслужава да се преподава като урок по глупология:)
цитирай
6. danailvdimitrov - ами преподавайте го в "клуба на глупаците" в който членувате.
06.02.2014 17:46
angpiskova написа:
danailvdimitrov написа:
СССР за да унищожи царска Русия , ЕС за да унищожи нациите на западна Европа.

Затова всички които напуснаха СССР орбитата веднага бяха пратени в ЕС !

Целта е да няма нации или монархи и да ни направят на зеленчуци...
Педофилията,педерастията, инцеса и куп други европейски ценности тепърва ще обхванат всички ни.

Този коментар, без никакво извинение, заслужава да се преподава като урок по глупология:)


Давам Ви авторските си права:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2095391
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол